Το εμβόλιο για τον κορονοϊό έρχεται και έχει ήδη ξεκινήσει ο αγώνας δρόμου για να δημιουργηθεί η αλυσίδα που θα επιτρέψει τον εμβολιασμό του πληθυσμού χωρίς προβλήματα. Εμβολιασμός που θα γίνεται με ραντεβού.
Που θα κλείνουν οι πολίτες το ραντεβού τους για να κάνουν το εμβόλιο κατά του κορονοϊού; Ακόμα και σε φαρμακεία, δεν αποκλείεται και σε ΚΕΠ, όπως είπε το Σάββατο (12.12.2020) από τη Βουλή ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης.
Οι πολίτες, τόνισε, θα μπορούν να κλείνουν το ραντεβού τους για τον εμβολιασμό με τρεις τρόπους.
– Μέσω της πλατφόρμας της άυλης συνταγογράφησης, στην οποία θα προτείνονται στους πολίτες δύο ραντεβού, όσες και οι δόσεις του εμβολίου. «Η άυλη συνταγογράφηση θα χρησιμοποιείται για στοχευμένα μηνύματα για να ενημερώνονται οι πολίτες και να επιβεβαιώνουν σε ώρες που τους προτείνουν αν θα κλείνουν το συγκεκριμένο ραντεβού ή όχι», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Κυριάκος Πιερρακάκης, σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ.
– Μέσω της ειδικής ψηφιακής πύλης emvolio.gov.gr, στην οποία θα μπαίνουν οι πολίτες και θα κλείνουν το ραντεβού τους.
– και για όσους δεν έχουν μεγάλη επαφή με την τεχνολογία, θα αξιοποιηθούν τα φαρμακεία της χώρας που είναι πάνω από 10.000, ώστε πολίτες να μπορούν κι από εκεί να κλείνουν το ραντεβού τους για να τον εμβολιασμό τους.
Ο Κυριάκος Πιερρακάκης άφησε επίσης ανοιχτό το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθούν και τα ΚΕΠ για τα ραντεβού για τον εμβολιασμό, ενώ δεν απέκλεισε ούτε το σενάριο να υπάρξουν κι άλλοι χώροι όπου θα μπορεί κανείς να κλείσει το ραντεβού του.
Τον τρόπο που θα μπορεί κανείς να κλείσει το ραντεβού του είχε αναλύσει νωρίτερα ο Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του MEGA.
«Εμείς θα κλείσουμε τα δύο ραντεβού εξαρχής με βάση τη διεύθυνση που έχουν δηλώσει οι πολίτες -τη διαθέσιμη διεύθυνση που έχουμε- στα διάφορα συστήματα του κράτους», δήλωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης. Όπως τόνισε «θα κλείσουμε εξαρχής και τα δύο ραντεβού γιατί το εμβόλιο έχει δύο δόσεις και πάνω σε αυτές τις δύο δόσεις θα προτείνουμε ραντεβού στους πολίτες.
Τα οποία φυσικά θα μπορούν να τα αλλάξουν στην πορεία γιατί πάντοτε η διεύθυνση που έχουμε εμείς δεν είναι το σημείο στο οποίο ένας πολίτης κατοικεί αυτή τη στιγμή, μπορεί κάποιος να βρίσκεται στο χωριό του, να βρίσκεται σε κάποια άλλη πόλη. Από εκεί και πέρα θα διαμορφώσουμε κανάλια εξυπηρέτησης για τους πολίτες που δεν έχουν ψηφιακές δεξιότητες».
Αναφέρομενος στο call center ο υπουργός υπογράμμισε ότι «με τη μορφή που το περιγράφουμε ή που το φανταζόμαστε συνήθως, δεν θα υπάρχει. Θα χρησιμοποιήσουμε call center με έναν τρόπο που θα ανακοινώσουμε στην πορεία. Γιατί πάρα πολύ απλά εάν 2 εκατ. άτομα έπαιρναν τηλέφωνο την ίδια ημέρα για να κλείσουν ένα ραντεβού αντιλαμβάνεστε ότι δεν υπάρχει τέτοιο call center στις ΗΠΑ όχι στην Ελλάδα.
Θα έχουμε όμως παρόλα αυτά και έναν πολύ εύκολο τρόπο για τον κόσμο ο οποίος δεν έχει ψηφιακές δεξιότητες. Θα έχουμε λοιπόν φυσικά σημεία εξυπηρέτησης δηλαδή θα υπάρξουν κάποια σημεία, θα τα ανακοινώσουμε επίσημα στην πορεία, στα οποία ο κόσμος μπορεί να πάει να μάθει ποια είναι τα προτεινόμενα ραντεβού από εμάς και εάν επιθυμεί να τα αλλάξει και μετά να κλείσει το ραντεβού του. Θα υπάρχουν πολλοί φυσικοί χώροι σε όλη την Ελλάδα, στους οποίους μπορεί κανείς να πάει και να επιβεβαιώσει και τα δύο του ραντεβού εκεί».