Δίκη Αμβρόσιου: Παραδέχτηκε τελικά ότι αναφερόταν σε ομοφυλόφιλους

Παραδέχτηκε τελικά ο μητροπολίτης Αμβρόσιος, απαντώντας στις ερωτήσεις της έδρας μετά την απολογία του, ότι επίδικο κείμενό του -για το οποίο δικάζεται σε β' βαθμό από το Τριμελές Πλημμελειοδικείου Αιγίου- αναφερόταν στους ομοφυλόφιλους πολιτικούς και σε όσους πολιτικούς υποστηρίζουν την ομοφυλοφιλία, όπως και γενικά στους ομοφυλόφιλους, διαψεύδοντας ο ίδιος την πρωτόδικη απόφαση που βασιζόταν στο σκεπτικό ότι οι επίμαχες φράσεις αφορούν μόνο τους πολιτικούς.

 

 

«Ουδέποτε όμως αναφέρθηκα σε συγκεκριμένα πρόσωπα», σημείωσε ο μητροπολίτης και είπε ότι κηρύττει τον νόμο του Θεού και τον λόγο των Πατέρων.

 

 

Αναφερόμενος στη φράση απολογίας από το πρώτο δικαστήριο ότι αν είχε όπλο θα το χρησιμοποιούσε εναντίον ομοφυλόφιλων ή ακτιβιστών, είπε τώρα ότι αστειευόταν. «Τόσο αγράμματοι είναι; Δεν μπορούν να διακρίνουν μεταξύ σοβαρού και αστείου; Διαστρέφουν, παρερμηνεύουν για να φιμώσουν όσους αντιδρούν, για να δρουν οι ίδιοι ανεξέλεγκτοι, να διαφημίζουν τα πάθη τους, να κάνουν τις παρελάσεις τους και να υβρίζουν τα θεία», σημείωσε αναφερόμενος στους μηνυτές.

 

 

Ισχυρίστηκε, πάντως, ότι διαπνέεται «από αγάπη προς τον άνθρωπο και δη τον πάσχοντα άνθρωπο -μισώ την αμαρτία, αγαπώ τον άνθρωπο», παρότι στο πρώτο δικαστήριο χαρακτήριζε ειρωνικά «αγαπούληδες» όσους μιλούν για θεό της αγάπης και όχι της τιμωρίας.

 

 

Καινοφανείς ισχυρισμοί

 

 

Ο μητροπολίτης ξεκίνησε την απολογία του με λογικές ακροβασίες και καινοφανείς ισχυρισμούς. Υποστήριξε ότι έγραψε το κείμενο όταν δεν είχε ψηφιστεί το σύμφωνο συμβίωσης και συνεπώς η συμβίωση ανθρώπων του ιδίου φύλου ήταν ποινικό αδίκημα, κάτι που φυσικά δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

 

 

Είπε επίσης ότι ο αντιρατσιστικός νόμος δεν υπήρχε τότε, κάτι που επίσης δεν ισχύει αφού είχε ήδη ψηφιστεί από την κυβέρνηση Σαμαρά περισσότερο από έναν χρόνο πριν.

 

 

Ο Απόστολος Παύλος

 

 

Στην απολογία του ο κατηγορούμενος διάβαζε ξανά και ξανά τα ίδια αποσπάσματα από τον Απόστολο Παύλο που καταφέρονται εναντίον της ομοφυλοφιλίας και μάλιστα λένε: εις θάνατον οι αμαρτωλοί και όσοι τους υποστηρίζουν.

 

 

«Εάν καταδικάσετε τον Απόστολο Παύλο, τότε λογικό είναι να καταδικάσετε και εμένα. Τα Σόδομα και τα Γόμορρα καταστράφηκαν από φωτιά εξ ουρανού. Το σύμφωνο συμβίωσης νομιμοποιεί τον σοδομισμό, είναι εναντίον του λόγου του Θεού», είπε.

 

 

Αναφέρθηκε, δε, στη μη καταδίκη του Πάνου Καμμένου για το «λιντσάρετε» που είχε πει για τον Χρ. Πάχτα και στην αθώωση της Σώτης Τριανταφύλλου που κατηγορούνταν ότι είχε παρακινήσει σε μίσος κατά των μουσουλμάνων για άρθρο της στην «Athens Voice» και αναρωτήθηκε γιατί ο μουφτής της Ξάνθης μπορεί να κηρύττει το Κοράνι μαζί με την προτροπή «σφάχτε τους απίστους» χωρίς να διώκεται ως ρατσιστής.

 

 

«Διώκομαι για την αγάπη του Χριστού»

 

 

«Η σημερινή ημέρα είναι η πιο ιστορική ημέρα της ζωής μου. Για την αγάπη του Χριστού διώκομαι. Ο λόγος μου είναι συμβολικός, μεταφορικός, σκοπός μου ήταν να ενημερώσω», υποστήριξε.

 

 

Σε ερώτηση της έδρας αν το κείμενό του είναι πρόσφορο να προκαλέσει σε ζηλωτές χριστιανούς μισαλλοδοξία, απάντησε «εμένα με ενδιαφέρει να κηρύσσω τον λόγο του Θεού» και υποστήριξε ότι μέχρι τώρα δεν υπάρχει περιστατικό βίας προς ομοφυλόφιλους που να συνδέεται άμεσα με το κείμενό του.

 

 

Τέλος, έδειξε επανειλημμένα φωτογραφίες και δημοσιεύματα από ακτιβιστικές δράσεις του ΛΟΑΤΚΙ κινήματος, σημειώνοντας ότι οι ομοφυλόφιλοι προκαλούν και προσβάλλουν τα θεία.

 

 

Με τη Χ.Α. στο πλευρό του

 

 

Παρών στο δικαστήριο, πίσω από τα έδρανα της υπεράσπισης, όπως και στην πρώτη δίκη, είναι ο πρώην βουλευτής της Χρυσής Αυγής Μιχάλης Αρβανίτης.

 

 

 

 

 

Στο πλευρό του Αμβρόσιου τάχθηκε μέσω twitter ο υπόδικος βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Παναγιώταρος ανταποδίδοντας τις φιλοφρονήσεις του γνωστού για τη φιλοχουντική πολιτεία του μητροπολίτη, ο οποίος έχει δηλώσει ότι η Χρυσή Αυγή είναι «γλυκιά ελπίδα».

 

 

Στην πρώτη δίκη ο Αμβρόσιος είχε κλείσει το μάτι στο ναζιστικό ακροατήριο καταθέτοντας ότι «το ‘‘φτύστε τους’’ είναι το λιγότερο. Αν είχα όπλο, και μπορούσα από τον νόμο, θα το χρησιμοποιούσα να τελειώνουμε (...) Αν παρόμοια φρασεολογία χρησιμοποιούσαν οι ναζί, τότε μπράβο». 

 

 efsyn.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ