Ο Διευθυντής 2ου ΓΕΛ ΚΟΡΙΝΘΟΥ συγχαίρει θερμά τους μαθητές του Λυκείου μας, που και φέτος σημείωσαν άριστες επιδόσεις στις πανελλαδικές εξετάσεις και κατάφεραν να επιτύχουν σε σχολές υψηλής ζήτησης, της πρώτης τους προτίμησης, ως αποτέλεσμα ολοκληρωμένης προετοιμασίας και συστηματικής προσπάθειας.
Συγκεκριμένα σε υψηλόβαθμες σχολές εισάγονται:
Ιατρική: 6
Νομική : 10
Πολυτεχνικές Σχολές: 15
Ψυχολογία: 3
Οδοντιατρική:1
Κτηνιατρική: 1
Χημικοί-Φυσικοί-Μαθηματικοί: 12
Φιλολογία: 3
Οικονομικά: 19
Αστυνομικές-Στρατιωτικές: 4
Παιδαγωγικά: 3
Φυσικής Αγωγής: 2
Ξ. Γλωσσών: 2
Η πολύ μεγάλη επιτυχία των μαθητών μας, σε σύγκριση με το εθνικό μέσο όρο των επιτυχόντων στις πανελλαδικές εξετάσεις μας γεμίζει χαρά και ικανοποίηση και αποδεικνύει ότι το σχολείο μας συνεχίζει να ανταποκρίνεται επιτυχώς στον εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό του ρόλο.
Ευχόμαστε στους μαθητές μας δημιουργικές και επιτυχημένες σπουδές, καλή ακαδημαϊκή σταδιοδρομία και πάντα επιτυχίες στη ζωή τους. Συγχαίρουμε επιπλέον τους γονείς που στάθηκαν δίπλα τους, τους πρόσφεραν την απαιτούμενη υποστήριξη, τους καθοδήγησαν, τους συμπαραστάθηκαν στις αγωνίες και τις ανησυχίες τους και συνέβαλαν για να πετύχουν το στόχο τους.
Τέλος είμαστε περήφανοι για όλα μας τα παιδιά που ολοκλήρωσαν τις βασικές τους σπουδές αλλά και για την προσπάθειά τους να διεκδικήσουν τη συνέχιση των σπουδών τους στα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας μας. Στους μαθητές που δεν κατάφεραν να εισαχθούν σε κάποια σχολή ή να πραγματοποιήσουν την πρωταρχική επιλογή τους, επισημαίνεται ότι κάθε αποτέλεσμα επιθυμητό ή μη χαρίζει εμπειρία και γνώση και ότι οι ευκαιρίες της ζωής δεν εξαντλούνται καθώς πάντοτε υπάρχουν εναλλακτικές επιλογές ή μια δεύτερη ευκαιρία που θα τους οδηγήσει στην προσωπική τους επιτυχία, φτάνει να υπάρχει αγωνιστικό πνεύμα, ελπίδα και επιμονή.
Στους ακόλουθους συνδέσμους ακολουθούν οι πίνακες των επιτυχόντων:
https://blogs.sch.gr/2lykkori/files/2018/08/246_2851020_GEL.pdf
https://blogs.sch.gr/2lykkori/files/2018/08/246_2851020_GEL10_2017.pdf
https://blogs.sch.gr/2lykkori/files/2018/08/246_2851020_GEL10_2016-1.pdf