Αν δεν είσαι κλεισμένος για έξι χρόνια σε καταφύγιο όπως οι πρωταγωνιστές του «Rain», σίγουρα έχεις διαπιστώσει ποια είναι η νέα τάση παγκοσμίως αναφορικά με τα social media.
Ο λόγος για το Instagram που έχει καταντήσει τόσο εθιστικό για τους χρήστες που οριακά αγγίζει επίπεδα κοκαΐνης ή επεισόδιο του Power of Love. Όχι δεν κάνω πλάκα. Παρατήρησε όλους όσους βλέπουν το realityτου ΣΚΑΪ.
Οι περισσότεροι ζούνε σε μια δική τους πραγματικότητα, το παρακολουθούν κρυφά, τα εγκεφαλικά τους κύτταρα καταστρέφονται με γοργούς ρυθμούς και σίγουρα όταν προσπαθούν να κλείσουν τα μάτια τους βλέπουν εφιάλτες. Όπως ακριβώς ένας χρήστης κοκαΐνης.
Αλλά ας μείνουμε στο θέμα μας. Τι είναι αυτό που έχει κάνει τους χρήστες του Instagram να μην μπορούν να πάρουν τα μάτια τους από το κινητό; Ποια είναι αυτή η μαγική συνταγή που κάθε τρελός επιστήμονας θα πούλαγε και την ψυχή του για να την αποκτήσει και να καταστρέψει τον κόσμο; Μήπως καταλήγουμε ότι θέλουν να βλέπουν παντού τον εαυτό τους όπως σοφά είχε διαπιστώσει ο Ζαν Μποντριγιάρ;
Ή η ανάγκη για αυτοεπιβεβαίωση και προβολή μας έχει οδηγήσει πρωταγωνιστές σε οργουελικούς εφιάλτες; Ίσως τίποτα κι όλα αυτά μαζί.
Το Luben αναγκάζεται να φορέσει την μάσκα του και να βουτήξει στον βυθό του Instagram. Αναζήτησε, έμαθε και σου παρουσιάζει όλη την φρικτή πραγματικότητα πίσω από τις επιτυχημένες λήψεις των διάσημων και μη account και είμαστε σίγουροι πως κάπου θα συναντήσεις και τον εαυτό σου. Ξεκινάμε!
Φωτογραφίες σε καθημερινή βάση από παραλία
Τρίτη πρωί. 11:00. Ετοιμάζεσαι να πιεις καφέ στην δουλειά και το βλέπεις μπροστά σου. Φωτογραφία από παραλία με λεζάντα «officeview».
Συγχύζεσαι, σκέφτεσαι να μπινελικώσεις στα inbox αλλά αρκείσαι σε σχόλιο «ζηλεύω». Στην πραγματικότητα μην ζηλεύεις καθόλου. Μάιο μήνα, ο πρωταγωνιστής της ιστορίας μας είναι ακόμη στο γραφείο σε χειρότερη κατάσταση από σένα και αργοπίνει τον σκέτο freddo espresso του περιμένοντας σαν δροσερό αεράκι τις χριστοπαναγίες του αφεντικού. Βαθμός ειλικρίνειας (2/10).
Εμετικοί χαμογελαστοί Influencers
Ίσως το μεγαλύτερο κακό που έκανε το Instagram. Σοβαρά όμως. Από την Αθηνά Οικονομάκου μέχρι το Litsaki92 κι από την Kim Kardashian μέχρι τον Σάκη Τανιμανίδη, η απόσταση τελικά δεν είναι τόσο μεγάλη.
Ένα νέο telemarketing ξετυλίγεται στην οθόνη του κινητού μας, ψεύτικα χαμόγελα ότι είναι ικανοποιημένες με τα προϊόντα που θέλουν να πουλήσουν, θυμίζουν τους Γιώργο Κωνσταντίνου και Κώστα Βουτσά που μοιράζονται σε περιθωριακούς τηλεοπτικούς σταθμούς το μυστικό της αιώνιας νιότης τους με 29.99 ευρώ τα δύο λίτρα. Βαθμός ειλικρίνειας (0,5/10)
Selfie ζευγαριού από κυριλέ εστιατόριο
Ε σε πιάνει μια αηδία *με φωνή Ραπτόπουλου. Τους έχω παρατηρήσει. Συμβαίνει συχνά στα ζευγάρια που είναι αρκετό καιρό μαζί. Σπάνια βραδινή έξοδος, φωτογραφίες με σούσι και hashtag αγάπης.
Στην πραγματικότητα; Σχεδόν αμίλητοι, ο άντρας ξεφυσάει γιατί μόλις έχασε το όβερ στην Β’ Αγγλίας, η γυναίκα μαραζώνει αφού τα likes δεν πιάνουν ούτε τελική από ποδήλατο και η έκρηξη δεν αργεί να έρθει. Ίσως τελικά το να κάτσεις σπίτι και να δεις το «Στην Υγειά Μας» δεν φαντάζει τόσο απελπιστικό. Βαθμός ειλικρίνειας (2/10).
Οι εκκολαπτόμενοι Σόμμερ
Δεν θα σου πω ψέματα. Το έχω κάνει. Μόνο και μόνο για να αποδείξω πως τα λεφτά της συνδρομής δεν πήγαν τζάμπα και ευελπιστώντας πως θα μου κόψουν κάτι τον επόμενο μήνα σε φάση διαφήμισης. Εχμ, δεν έπιασε ποτέ! Όπως και να ‘χει σίγουρα τους/τις έχεις δει κι εσύ.
Ποζάρουν στα αποδυτήρια, ανεβάζουν boomerang την ώρα που ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ να κάνουν μονόζυγο και γενικότερα προσφέρουν μια ιδρωτίλα στο tl μας. Στην πραγματικότητα τρέχουν 10 λεπτά διάδρομο, ζαλίζουν τον κακόμοιρο γυμναστή και είναι ό,τι πιο εκνευριστικό θα συναντήσεις μετά από γριά σε λεωφορείο. Βαθμός ειλικρίνειας (4/10).
Instastories Polls
Η απόλυτη τάση που αποδεικνύει το μέγεθος του εθισμού. Να πάρω αυτό το παντελόνι (ΝΑΙ/ΟΧΙ); Τέλος η δίαιτα (ΝΑΙ/ΙΣΩΣ); Μήπως είμαι κουραστικός μαλάκας (ΝΑΙ / ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ); Τα polls του Instagram ήρθαν για να εξαφανίσουν και την τελευταία ελπίδα σωτηρίας.
Το ατενσιοχοριλίκι χτυπάει κόκκινο θυμίζοντας επίπεδα Παναγιώτη Ψωμιάδη – Μίστερ Μπούτια καθώς κανείς δεν ασχολείται με τις απαντήσεις του κοινού παρά μόνο με το πόσοι απάντησαν. Το τελικό αποτέλεσμα είναι πιο αδιάφορο κι από το νέο δίσκο του Γιώργου Τσαλίκη και ο χρήστης σε πλήρη άγνοια οδηγείται αργά και βασανιστικά στον αναπαυτικό καναπέ της Αννίτας Πάνια. Βαθμός ειλικρίνειας από τον συντάκτη (10/10).
Άγγελος Κωνσταντούλιας
luben.tv