Ο χάρτης που δείχνει πόσο μακριά μπορεί να πάει με το ταξί ο πολίτης κάθε χώρας της Ευρώπης με βάση το εισόδημα του και φυσικά την εκάστοτε ταρίφα..
Το να προσπαθήσει κάποιος να δώσει απάντηση εάν το ταξί είναι φθηνό ή ακριβό στην Ελλάδα ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα με βάση μόνο το κόμιστρο θα ήταν μισή εάν δεν λάμβανε υπόψη και την οικονομική ισχύ των πολιτών.
Το παραπάνω έβαλε σε χάρτη ένας χρήστης του reddit. Συγκεκριμένα οι τιμές του χάρτη δείχνουν πόσα χιλιόμετρα μπορεί να διανύσει ένας πολίτης της χώρας την ημέρα με βάση τον μέσο όρο των κομίστρων που ισχύουν στην χώρα του και το μέσο μηνιαίο εισόδημα (σ.σ. διαιρεμένο ισόποσα σε τριάντα ημέρες).
Πηγή για τα κόμιστρα ταξί είναι το numbeo που σε ότι αφορά στην Ελλάδα συμπεριλαμβάνει 7 περιοχές. Όπως φαίνεται από τα στοιχεία υπάρχει μεγάλο άνοιγμα καθώς στην Λάρισα που είναι η πιο ακριβή το κόστος ανά ώρα είναι 1,65 ευρώ και στην Θεσσαλονίκη που είναι η φθηνότερη 0,7 ευρώ. Σε ότι αφορά στην Αθήνα (0,74 ευρώ την ώρα) η διασταύρωση με τον τιμοκατάλογο του ΣΑΤΑ δείχνει ότι υπάρχει πολύ μικρή απόκληση.
Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία στην Ελλάδα με βάση το εισόδημα μας και το κόμιστρο των ταξί η απόσταση που "φθάνουν τα λεφτά" για να διανύσουμε είναι 41 χλμ.. Με βάση χώρες που οι πολίτες της έχουν αντίστοιχα εισοδήματα με την Ελλάδα όπως Πορτογαλία ( 65 χλμ) ή την Πολωνία (55 χλμ) το ταξί στην Ελλάδα είναι πιο ακριβό. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι δεν έχουν συνεκτιμηθεί δευτερογενείς παράγοντες όπως το κόστος των καυσίμων, η φορολογία ή οι ασφαλιστικές εισφορές που είναι τα "κρυφά κόστη" στην διαμόρφωση μίας τιμής.
Το πλέον "ακριβό" ταξί στην Ευρώπη δεν είναι στην Βρετανία ( 20 χλμ.) αλλά στην γειτονική Αλβανία ( 17χλμ.) κυρίως λόγω του χαμηλού εισοδήματος των πολιτών της. Στον αντίποδα η φθηνότερη "κούρσα" είναι στην Ρωσία (93 χλμ) και οφείλεται κυρίως στο πολύ χαμηλό κόστος των καυσίμων.