Μια ιδέα που σύμφωνα με το ρεπορτάζ του loutraki365.gr, είχε αρκετά χρόνια στο μυαλό του, υλοποίησε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΛ, Φίλιππας Θυμής, ο οποίος αποφάσισε σε συνεργασία με την υπηρεσία, να προβεί στην χορήγηση ειδικά σχεδιασμένων μπουκαλιών σε όλους τους χώρους εστίασης, ξενοδοχείων και cafe, διαφημίζοντας με αυτόν τον τρόπο το ΝΕΡΟ Λουτρακίου σε καθημερινή βάση, στις επιχειρήσεις της πόλης...
Την είδηση, ανακοίνωσε ο ίδιος με σχόλιό του σε γνωστό Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης:
Εχοντας την γνωση και την εμπειρια μεσα απο την εργασιακη διαδρομη 31 χρονων(1982-2012) στην μεγαλυτερη εταιρεια εμφιαλωσης (ΗΒΗ-PEPSI) για την διαφημηση του ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ μεσω των πωλησεων σε Ελλαδα και εξωτερικο του αγαθου που σηματοδοτει τον τοπο μας και ειναι το Φυσικο Μεταλλικο Νερο.
Ταυτοχρονως ομως ειχα την απορια και ερωτημα γιατι ολοι εμεις που ειμαστε τυχεροι να ζουμε σε αυτον τον ευλογημενο τοπο και απολαμβανουμε αυτο το αγαθο δεν στεκομαστε ευλαβικα απεναντι του διαφημιζοντας το καθημερινα σε ολες τις δραστηριοτητες εντος της Πολης μας.
Ολα τα παραπανω μας εδωσαν την ιδεα και το κινητρο να παρουμε την αποφαση και να προβουμε στην χορηγηση των μπουκαλιων σε ολους τους χωρους εστιασης ,ξεν/χεια ,καφε διαφημιζοντας το ΝΕΡΟ σε καθημερινη βαση.
Πιστευουμε οτι θα παρει ξανα την πρωτη θεση στην καρδια μας και στο πανελληνιο οπως ηταν καποτε.
Ας ειναι ειλικρινα ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!