Λουτράκι: Στη "Διαύγεια" οι νέες αντιδημαρχίες - Οι αρμοδιότητές τους και ποιοι θα είναι αμισθί

Αναρτήθηκαν σήμερα (09/01) το μεσημέρι στη Διαύγεια, τα ονόματα των νέων αντιδημάρχων του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων, τα καθήκοντά τους, αλλά και ποιοι θα λαμβάνουν την προβλεπόμενη αντιμισθία εκ του Νόμου...

 

Επισημαίνεται ότι η θητεία τους είναι για έναν χρόνο, όμως η ανάκληση οποιουδήποτε Αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε, ενώ όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίστηκε να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σακελλαρίου Αναστάσιος και εν απουσία ή κωλύματος αυτού, ο Αντιδήμαρχος κ. Παπαθανασίου Αθανάσιος.

 

Υπενθυμίζεται ότι οι αντιδημαρχίες είναι οκτώ, εκ των οποίων μόνον οι Θοδωρής Πέτρου και Θανάσης Μουζάκης θα προσφέρουν αμισθί τις υπηρεσίες τους.

 

Αναλυτικά οι αντιδημαρχίες και οι υπηρεσίες που καλούνται να υπηρετήσουν:

 

 

Α. τον κ. ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ Αναστάσιο του Ιωάννη, στον οποίο μεταβιβάζουμε τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

 

1) της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 9 του ισχύοντος Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας, και αφορούν το Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων (9§Α), το Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου (9§Β), το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας (9§Γ), το Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης (9§Δ) και το Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π) (9§Ε).

 

2) της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 10 του ισχύοντος Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας, και αφορούν το Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών (10§Α), το Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας (10§Β) καθώς και το Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας (10§Γ).

 

3) Θα εκτελεί χρέη Προέδρου της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου μας .

 

4) Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου θα τελεί τους Πολιτικούς Γάμους.

 

5) Θα συνεργάζεται με τους Προέδρους των Συμβουλίων των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Λουτρακίου-Περαχώρας για την επίλυση θεμάτων και προβλημάτων τους.

 

Επίσης τον εξουσιοδοτούμε να υπογράφει:

 

α) έγγραφα τα οποία αφορούν την άσκηση των αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάζονται με την παρούσα απόφαση και

 

β) τις πάσης φύσεως αιτούμενες άδειες των υπαλλήλων που υπηρετούν στη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών και στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών.

 

Στον Αντιδήμαρχο κ. Σακελλαρίου Αναστάσιο, θα καταβάλλεται η προβλεπόμενη εκ του Νόμου αντιμισθία.

 

 

Β. τον κ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Αθανάσιο του Αγγελή, στον οποίο μεταβιβάζουμε τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

 

1) Από την Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 12 του ισχύοντος Ο.Ε.Υ του Δήμου μας, όλες εκείνες που αφορούν το Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής (12§Α) και από το Τμήμα Πολιτισμού και Αθλητισμού (12§Γ) μόνο εκείνες που αφορούν τον Αθλητισμό.

 

2) Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου και του Αντιδημάρχου κ. Σακελλαρίου Αναστάσιου θα τελεί τους Πολιτικούς Γάμους.

 

Επίσης τον εξουσιοδοτούμε να υπογράφει:

 

α) έγγραφα, τα οποία αφορούν την άσκηση των αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάζονται με την παρούσα απόφαση και

 

β) τις πάσης φύσεως αιτούμενες άδειες των υπαλλήλων που υπηρετούν στο Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής καθώς και των υπαλλήλων του Τμήματος Πολιτισμού και Αθλητισμού κατά αρμοδιότητα, της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αναστάσιος Σακελλαρίου.

 

Στον Αντιδήμαρχο κ. Παπαθανασίου Αθανάσιο, θα καταβάλλεται η προβλεπόμενη εκ του Νόμου αντιμισθία.

 

 

Γ. τον κ. ΠΕΡΡΑ Σωτήριο του Ιωάννη, στον οποίο μεταβιβάζουμε τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

 

1) της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Υπηρεσιών Δόμησης, όπως αυτές αναφέρονται στο άρθρο 13 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας, και αφορούν το Τμήμα Τεχνικών Έργων (13§Α), το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων (13§Β), το Τμήμα Συγκοινωνιακών Έργων (13§Γ), το Τμήμα Δόμησης (13§Δ) και το Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών (13§Ε).

 

2) της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 14 του ισχύοντος Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας, και συγκεκριμένα από το Τμήμα Περιβάλλοντος (14§Α) εκείνες που αφορούν την οργάνωση και παρακολούθηση προγραμμάτων διαχείρισης αδέσποτων ζώων (εμβολιασμοί, σημάνσεις, καταγραφή, στειρώσεις, υιοθεσίες κ.λπ. (14§Α.11) ) καθώς και την ίδρυση και λειτουργία καταφυγίου αδέσποτων ζώων (άρθρο 14§Α.12)

 

Επίσης τον εξουσιοδοτούμε να υπογράφει:

 

α) έγγραφα τα οποία αφορούν την άσκηση των αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάζονται με την παρούσα απόφαση και

 

β) τις πάσης φύσεως αιτούμενες άδειες των υπαλλήλων που υπηρετούν στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών και Υπηρεσιών Δόμησης. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Δήμαρχος.

 

Στον Αντιδήμαρχο κ. Πέρρα Σωτήριο, θα καταβάλλεται η προβλεπόμενη εκ του Νόμου αντιμισθία.

 

 

Δ. τον κ. ΡΑΤΗ Σπυρίδωνα του Γεωργίου, στον οποίο μεταβιβάζουμε τις κατά τόπον αρμοδιότητες που αφορούν τις Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες με έδρα τους Αγίους Θεοδώρους, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 16 του ισχύοντος ΟΕΥ, ήτοι: αρμοδιότητες Γραφείου Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών-Κ.Ε.Π (16§Α.), αρμοδιότητες Γραφείου Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη (16§Β), αρμοδιότητες Γραφείου Οικονομικών Θεμάτων (16§Γ) και αρμοδιότητες Γραφείου Συντήρησης Υποδομών (16§Δ). Πέραν αυτών:

 

▪ Θα παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην Δημοτική Ενότητα Αγίων Θεοδώρων και θα συνεργάζεται με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και Υπηρεσιών Δόμησης.

 

▪ Θα μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην Δημοτική Ενότητα Αγ. Θεοδώρων.

 

▪ Θα συνεργάζεται με τον Πρόεδρο της Κοινότητας Αγ. Θεοδώρων για την επίλυση των προβλημάτων.

 

▪ Θα συνεργάζεται με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο για την καθαριότητα όλων των κοινόχρηστων χώρων της εν λόγω Δημοτικής Ενότητας.

 

Επίσης τον εξουσιοδοτούμε να υπογράφει:

 

α) έγγραφα - βεβαιώσεις, τα οποία αφορούν την άσκηση των αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάζονται με την παρούσα απόφαση.

 

β) τις πάσης φύσεως αιτούμενες άδειες των υπαλλήλων που υπηρετούν στα προαναφερόμενα Γραφεία στην Αποκεντρωμένη Υπηρεσία Αγ. Θεοδώρων του Δήμου μας. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Δήμαρχος.

 

Στον Αντιδήμαρχο κ. Ράτη Σπυρίδωνα, θα καταβάλλεται η προβλεπόμενη εκ του Νόμου αντιμισθία.

 

 

Ε. Τον κ. ΜΟΥΖΑΚΗ Αθανάσιο του Σπυρίδωνα, στον οποίο μεταβιβάζουμε τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

 

• της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 14 του ισχύοντος Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας, και συγκεκριμένα από το Τμήμα Περιβάλλοντος (14§Α) εκείνες που αφορούν το Γραφείο Περιβάλλοντος (άρθρο 14§Α.Α1. (1 - 10) και το Γραφείο Δημοτικών Κοιμητηρίων (άρθρο 14§Α.Α2), καθώς και αυτές που αφορούν το Τμήμα Πρασίνου (14§Β).

 

• της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Διαχείρισης Απορριμμάτων, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 15 του ισχύοντος Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας, και αφορούν το Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης (15§Α) και το Τμήμα Κίνησης, Διαχείρισης και Συντήρησης οχημάτων (15§Β).

 

Επίσης τον εξουσιοδοτούμε να υπογράφει:

 

α) έγγραφα τα οποία αφορούν την άσκηση των αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάζονται με την παρούσα απόφαση και

 

β) τις πάσης φύσεως αιτούμενες άδειες των υπαλλήλων που υπηρετούν στη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και στη Διεύθυνση Καθαριότητας και Διαχείρισης Απορριμμάτων. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Δήμαρχος.

 

Ο Αντιδήμαρχος κ. Μουζάκης Αθανάσιος, δεν θα λαμβάνει την προβλεπόμενη εκ του Νόμου αντιμισθία.

 

 

ΣΤ. Τον κ. ΠΕΤΡΟΥ Θεόδωρο του Κων/νου, στον οποίο μεταβιβάζουμε τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

 

α) αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 11 του ισχύοντος Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας, και αφορούν το Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων (11§Α), καθώς και το Τμήμα Τεχνολογιών, Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε). (άρθρο 11§Β).

 

β) αρμοδιότητες Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

 

γ) τη δημιουργία νέων και την αναβάθμιση των υφιστάμενων εφαρμογών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που βοηθούν στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη αλλά και της εσωτερικής λειτουργίας του Δήμου.

 

δ) την παρακολούθηση των εξελίξεων και των βέλτιστων πρακτικών που υιοθετούνται από εφαρμογές Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Έξυπνων Πόλεων καθώς και την εξέταση των δυνατοτήτων ενσωμάτωσής τους στο Δήμο.

 

ε) την παρακολούθηση και τον έλεγχο της παροχής υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης προς τους δημότες με αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.

 

στ) τη διεξαγωγή καμπανιών ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των δημοτών και κατοίκων του Δήμου σχετικά με τη δυνατότητα χρήσης ηλεκτρονικών υπηρεσιών και εφαρμογών.

 

ζ) την ανάπτυξη δράσεων σχετικών με την Αστική Καινοτομία και την παρακολούθηση νέων τεχνολογιών του δικτύου Ευφυών Πόλεων.

 

η) τη μέριμνα για την τήρηση του νομοθετικού πλαισίου σε συνεργασία με Νομικό Σύμβουλο για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στις ηλεκτρονικές συναλλαγές των δημοτών.

 

Επίσης τον εξουσιοδοτούμε να υπογράφει:

 

α) έγγραφα τα οποία αφορούν την άσκηση των αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάζονται με την παρούσα απόφαση και

 

β) τις πάσης φύσεως αιτούμενες άδειες των υπαλλήλων που υπηρετούν στη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής.

<

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αναστάσιος Σακελλαρίου.

 

Ο Αντιδήμαρχος, κ. Πέτρου Θεόδωρος, δεν θα λαμβάνει την προβλεπόμενη εκ του Νόμου αντιμισθία.

 

 

Ζ. Τον κ. ΚΑΝΑΚΗ Μιχαήλ του Αχιλλέα, στον οποίο μεταβιβάζουμε τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

 

α) του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 6 του ισχύοντος Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας.

 

Επίσης τον εξουσιοδοτούμε να υπογράφει:

 

α) έγγραφα τα οποία αφορούν την άσκηση των αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάζονται με την παρούσα απόφαση και

 

β) τις πάσης φύσεως αιτούμενες άδειες των υπαλλήλων που υπηρετούν στο Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου μας.

 

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Δήμαρχος.

 

Στον Αντιδήμαρχο κ. Κανάκη Μιχαήλ, θα καταβάλλεται η προβλεπόμενη εκ του Νόμου αντιμισθία.

 

 

Η. Την κα. ΜΑΥΡΟΜΑΤΙΔΟΥ Θεώνη του Γεωργίου, στην οποία μεταβιβάζουμε τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες: α) Από την Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 12 του ισχύοντος Ο.Ε.Υ του Δήμου μας, εκείνες που αφορούν το Τμήμα Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Νεολαίας (12§Β) καθώς κι εκείνες που γενικότερα σχετίζονται με το εν λόγω Τμήμα & απορρέουν από τις διατάξεις της παρ. στ’ του άρθρου 75 του ν. 3463/2006, όπως συμπληρώθηκαν από τις διατάξεις του άρθρου 94 του ν. 3852/2010 καθώς επίσης από το Τμήμα Πολιτισμού και Αθλητισμού (12§Γ) μόνο εκείνες που αφορούν τον Πολιτισμό.

 

Επίσης την εξουσιοδοτούμε να υπογράφει:

 

α) έγγραφα, τα οποία αφορούν την άσκηση των αρμοδιοτήτων που της μεταβιβάζονται με την παρούσα απόφαση και

 

β) τις πάσης φύσεως αιτούμενες άδειες των υπαλλήλων που υπηρετούν στο Τμήμα Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Νεολαίας καθώς και των υπαλλήλων του Τμήματος Πολιτισμού και Αθλητισμού κατά αρμοδιότητα, της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού.

 

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος της ανωτέρω Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητές της θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αναστάσιος Σακελλαρίου.

 

Στην Αντιδήμαρχο κα. Μαυροματίδου Θεώνη, θα καταβάλλεται η προβλεπόμενη εκ του Νόμου αντιμισθία.