Ο Γιώργος Γιαννόπουλος εκθειάζει τον Γιάννη Οικονομίδη – παρ’ όλο που στεναχωριέται που δεν θα συμμετέχει στην νέα ταινία του. Όσα είπε στο “Πρωίαν σε είδον”.
Ο ηθοποιός Γιώργος Γιαννόπουλος βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή “Πρωίαν σε είδον” και μίλησε για την συνεργασία του με τον Γιάννη Οικονομίδη και την τηλεοπτική σειρά στην οποία πρωταγωνιστεί “Έρημη Χώρα”, που έκανε πρεμιέρα στο Ertflix.
“Η Έρημη Χώρα είναι σπουδαία δουλειά και ο Γιώργος Γκικαπέπας είναι ένας σπουδαίος σκηνοθέτης.Τι ειναι ο σπουδαιος σκηνοθέτης; Αυτός που ξέρει τι θέλει. Αν ξερεις τι θέλεις, βγαίνει και αυτό το αποτέλεσμα. Είμαι τυχερός, αλλά μήπως κάνω και καλά τη δουλειά μου; Έχω κάνει και σαπουνόπερες, αλλά το θέμα είναι η καθημερινή δουλειά να γίνεται σινεμά. Όπως είναι η “Παραλία”, που βγάζει 1/3 του επεισοδίου που γυρίζεται” είπε.
Ο ηθοποιός μίλησε για τις πολυαγαπημένες ατάκες που έχει πει και τη συνεργασία του με τον Γιάννη Οικονομίδη. “Δεν παίζω στην ταινία του και έχω στεναχωρεθεί λίγο” ανέφερε αρχικά για την νέα ταινία του Γιάννη Οικονομίδη, με τον οποίο διατηρεί φιλική σχέση. “Το πετσόκομμα δεν θυμάμαι αν ήταν γραμμένο μέσα στο σενάριο, δεν θέλω να αδικήσω τον Γιάννη, αλλά τα χέρια ήταν δική μου κίνηση, όπως και η ατάκα “το σκαμπό μου και τα @@ μου” που βγήκε μετά από εκατοντάδες λήψεις και τα είχα πάρει στο κρανίο – και μου είπε ο Γιάννης “αυτό είναι!” ανέφερε για τη διάσημη ατάκα από το “Μικρό Ψάρι”.
“Το αυθόρμητο [στις ταινίες του Οικονομίδη] βγαίνει μέσα από τις πολλές πρόβες. Στη Μπαλάντα αυτά που είπα στον Μπισμπίκη δεν τα είχαμε πει σχεδόν ποτέ στις πρόβες, αλλά στην πρόβα αυτό κάνεις, φτιάχνεις έναν άνθρωπο, φορτώνεις, φορτώνεις και πάνω στη λήψη βγαίνει αυτό που είχες κάνει πρόβα” είπε και σημείωσε ότι “είναι θέμα χρόνου να βγει παγκόσμια η φήμη του Γιάννη Οικονομίδη, γιατί έχει μια γλώσσα μοναδική”.
O σκηνοθέτης Γιάννης Οικονομίδης είχε επίσης μιλήσει για την γλώσσα των έργων του: “Πάντως, η γλώσσα που χρησιμοποιώ στις ταινίες μου δεν είναι κατασκευασμένη, δεν διατυπώνεται για να προκαλέσει· όλα δικαιολογούνται από την δραματουργία κι από την ανάλυση των χαρακτήρων και των καταστάσεων. Ας έρθει κάποιος να μου πει ότι αυτή η γλώσσα δεν μιλιέται εκεί έξω”.