Η σιδηροδρομική σύνδεση του Πειραιά και της Αθήνας με το Λουτράκι σταμάτησε το 2007, μετά τη λειτουργία της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής, Αθήνας - Κορίνθου - Κιάτου και την αναστολή των τακτικών δρομολογίων στην παλαιά μετρική γραμμή Αθήνας - Κορίνθου – Πάτρας.
Σήμερα, η ΕΡΓΟΣΕ πραγματοποιεί το έργο της επαναλειτουργία της γραμμής, αλλά με σύγχρονες προδιαγραφές, που θα πληρούν όλους του Ευρωπαϊκούς κανόνες ασφάλειας και διαλειτουργικότητας.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, στις 23 Φεβρουαρίου 2018 δημοσιεύθηκε με επιτυχία στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης η Προκήρυξη του έργου "Κανονικοποίηση της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού-Λουτρακίου με ηλεκτροκίνηση".
H "ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε." διακηρύσσει την ανοιχτή διαδικασία μέσω του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσιών Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.), για την επιλογή αναδόχου για την κατασκευή του ως άνω έργου, προϋπολογισμού 12.000.000,00 ΕΥΡΩ, μη συμπεριλαμβανομένου του ποσού για Αναθεώρηση και Φ.Π.Α.
Αντικείμενο του έργου είναι η μετατροπή της υφιστάμενης μονής Μετρικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου σε Κανονικού Εύρους Ηλεκτροκινούμενη και η τελική σύνδεσή της, στην περιοχή του Ισθμού, με την υπάρχουσα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (ΣΓΥΤ) του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου – Κορίνθου – Αεροδρομίου.
Ως ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών ορίζεται η 30-03-2018. Το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων επενδύσεων (Π.Δ.Ε.).
Με το έργο αυτό, εξασφαλίζεται η αναβαθμισμένη μεταφορική εξυπηρέτηση όλης της περιοχής του Λουτρακίου, με την απ’ ευθείας ένταξη της στο συνολικό πλέγμα του σύγχρονου προαστιακού σιδηροδρόμου.