Άσχημα νέα για την H&M

Η πανδημία έπληξε την αλυσίδα  και η πρώτη διορθωτική κίνηση ήταν να πέσει βάρος του στην ανάπτυξη των διαδικτυακών της πωλήσεων οι οποίες εμφάνισαν το α’ εξάμηνο αύξηση 30%.

 

 

Παράλληλα ο όμιλος από την Σκανδιναβία αποφάσισε να μειώσει τις επενδύσεις του στα 5 δις σουηδικές κορώνες, από 8,5 δις κορώνες που ήταν στον αρχικό πλάνο, οι οποίες είναι μειωμένες κατά 50% σε σχέση με το 2019.

 

 

Η εταιρεία αποφάσισε μάλιστα να λανσάρει το ηλεκτρονικό κατάστημα της  φίρμας Monki που περιέχει νεανική ένδυση για άνδρες και γυναίκες σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ ετοιμάζεται για δημιουργία e-shops και για τις φίρμες COS, Arket και Otherstories μέσα στο 2020 τα οποία θα είναι διαθέσιμα εντός του έτους στην ελληνική αγορά.

 

 

Η H&M προσπαθεί με αυτό τον τρόπο να αντισταθμίσει τις απώλειες του δικτύου των 35 φυσικών καταστημάτων σε 15 πόλεις που διατηρεί στην Ελλάδα. Κατά την τελευταία οικονομική χρήση (Δεκέμβριος 2018 – Νοέμβριος 2019) η H&M στην Ελλάδα εμφάνισε πωλήσεις 176,69 εκατ. ευρώ από 162,42 εκατ. ευρώ.

 

 

Έτσι στο εξαμήνο (1η Δεκεμβρίου 2019-31 Μαΐου 2020) οι πωλήσεις του να υποχωρήσουν στις 28,66 εκατ. σουηδικές κορώνες έναντι 57,47 εκατ. σουηδικές κορώνες το αντίστοιχο διάστημα έναν χρόνο πριν. 900 καταστήματα του ομίλου σε όλο τον κόσμο παραμένουν κλειστά ώστε να περιοριστούν οι απώλειες. Παράλληλα προωθείται η δημιουργία 165 νέων καταστημάτων κλείνοντας παράλληλα 130 υφιστάμενα σημεία. Μια ξεκάθαρη αλλαγή του επενδυτικού σχεδιασμού.

 

 

Η H&M Hennes & Mauritz AB είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιανικών πωλήσεων του κόσμου, που προσπαθεί να λανσάρει το προφίλ μια αλυσίδας με ποιοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον είδη υψηλής μόδας που προσφέρονται σε προσιτές τιμές. Στην ουσία ποντάρει στις χαμηλές τιμές, τα μοντέρνα σχέδια και το μεγάλο δίκτυο καταστημάτων με μεσαία ποιότητα στις περισσότερες περιπτώσεις. Η H&M στην Ελλάδα ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας ενός ηλεκτρονικού της καταστήματος στην Ελλάδα  στις 26 Απριλίου 2016. Το ηλεκτρονικό κατάστημα H&M Shop Online φέρνει στους Έλληνες καταναλωτές την πλήρη γκάμα των προϊόντων της εταιρείας, «έχοντας να προσφέρει κάτι για τον καθένα» όπως τονίζει η εταιρεία.

 

 

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της H&M θα προσφέρει στο διαδίκτυο τις ίδιες συλλογές που υπάρχουν στα καταστήματα, παρέχοντας πρόσβαση σε μια μεγάλη γκάμα ρούχων και αξεσουάρ για γυναίκες, άντρες και εφήβους, αλλά και σε μια πλήρη σειρά παιδικών ρούχων. Θα υπάρχουν επίσης είδη που θα διατίθενται αποκλειστικά στο ηλεκτρονικό κατάστημα, όλο το χρόνο.

 

 

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της H&Μ θα διαθέτει επίσης τα είδη σπιτιού της σειράς H&M Home, προσφέροντας την αίσθηση μόδας και διασκέδασης της H&M για εσωτερικούς χώρους, με μια εποχιακή επιλογή προϊόντων για κάθε δωμάτιο του σπιτιού. Πετσέτες, λευκά είδη, κουρτίνες και άλλα υφάσματα και αξεσουάρ για το σπίτι σε μοντέρνα χρώματα και σχέδια θα προσφέρονται για αγορά μέσω διαδικτύου. Η πανδημία του κορονοϊού αλλάζει τα δεδομένα σε όλα τα επίπεδα και δεν αφήνει ανεπηρέαστη και την συγκεκριμένη εταιρεία

 

 

flash.gr