Άνοιγμα και στα ξενοδοχεία κάνει η Airbnb.

«Άνοιγμα» στα ξενοδοχεία και στην πολυτέλεια μοιάζει να κάνει τον τελευταίο καιρό η περίφημη πλατφόρμα διαμοιρασμού κατοικιών, Airbnb,

που έχει αναστατώσει τις απανταχού ενώσεις ξενοδόχων και τους κατοίκους των δημοφιλών τουριστικών προορισμών από το 2008 που ιδρύθηκε.

 

Σύμφωνα με τους νέους στόχους τους η πλατφόρμα ενοικίασης επιπλωμένων τουριστικών καταλυμάτων ιδιωτών, θα προτείνει με τρόπο πολύ πιο εμφανή επαγγελματικά καταλύματα, όπως ξενοδοχεία.

 

Πριν από 10 χρόνια «η ιδέα άνθρωποι να μπορούν να διαμένουν σε σπίτια αγνώστων θεωρείτο τρελή.

Σήμερα εκατομμύρια άνθρωποι το κάνουν αυτό κάθε βράδυ. Ωστόσο εμείς θέλουμε να προχωρήσουμε πολύ πιο μακριά (…) έτσι ώστε σε 10 χρόνια,

περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι ετησίως να επωφελούνται από την εμπειρία Airbnb» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και συνιδρυτής της πλατφόρμας Μπράιαν Τσέσκι.

 

Για να επιτευχθεί αυτό ο όμιλος θα προσθέσει νέες κατηγορίες αναζήτησης καταλυμάτων, όπως Bed and Breakfast,

σπίτια δηλαδή ιδιωτών που διαθέτουν δωμάτια φιλοξενίας και πρόγευμα, boutique ξενοδοχεία (μικρά καταλύματα με προσεγμένη διακόσμηση

και μικρή δυναμικότητα. Όπως υπολογίζεται η προσθήκη αυτή θα προσελκύσει περισσότερους επαγγελματίες.

 

Παράλληλα θα επεκτείνει και την κατηγορία της «πολυτελείς» κατοικίες, οι οποία περιλαμβάνει luxury βίλες

οι οποίες έχουν πιστοποιηθεί από ειδικούς της Airbnb για την ποιότητά και τις ανέσεις που μπορούν να προσφέρουν.

 

Με στόχο να διευκολυνθεί η αναζήτηση θα εμπλουτίσει και τα κριτήριά της προσθέτοντας κατηγορίες στα ταξίδια όπως : οικογένεια, εργασία, ταξίδι του μέλιτος, γκρουπ κλπ..

 

Με τις καινοτομίες αυτές η Airbnb εισχωρεί λίγο περισσότερο στο χώρο των ξενοδοχείων παρότι ο πρόεδρός της συνεχίζει να υποστηρίζει

ότι η επιχείρηση υποδέχεται τα μικρά παραδοσιακά ξενοδοχεία αλλά όχι «μαζικές ξενοδοχειακές μονάδες».

 

Να υπενθυμίσουμε ότι η Airbnb που έχει την έδρα της στο Σαν Φρανσίσκο περιλαμβάνει στην παλτφόρμα της περί τα 4,5 εκατομμύρια καταλύματα

σε 81.000 πόλεις. Σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί στα δέκα χρόνια της δραστηριότητάς της όσοι διέθεσαν τα σπίτια τους στην Airbnb κέρδισαν

41 δισεκατομμύρια δολάρια και οι πελάτες διέμειναν σε ένα κατάλυμα Airbnb περισσότερο από 300 εκατομμύρια φορές.

 

Παρά την ταχεία άνοδό της ωστόσο και τον εμπλουτισμό της πλατφόρμας της η Airbnb δεν σκέφτεται για φέτος την ένταξή της

στο αμερικανικό χρηματιστήριο σύμφωνα τουλάχιστον με τον Μπράιαν Τσέσκι.