Το Καρναβάλι … ολοκληρώθηκε, τα φώτα έσβησαν και πλέον επαγγελματίες και κάτοικοι του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων, μπαίνουν σιγά σιγά σε ρυθμούς καθημερινότητας. Η κίνηση στα μαγαζιά από το τριήμερο, ήταν αρκετά μεγάλη και είναι δεδομένο ότι έδωσε μια σημαντική οικονομική ανάσα στους καταστηματάρχες.
Τις εντυπώσεις και τα βλέμματα τράβηξε η καύση του βασιλιά καρνάβαλου στο μικρό λιμανάκι της πόλης, όμως αρκετά παράπονα ακούστηκαν λόγω της μεγάλης καθυστέρησης που υπήρξε στην έναρξη της Αποκριάτικης παρέλασης, καθώς το ραντεβού ήταν σύμφωνα με την πρόσκληση στις 16:30 και η παρέλαση ξεκίνησε λίγο πριν τις 18:00. Αυτό, ήταν και το μοναδικό παράπονο σε μία κατά τα άλλα επιτυχημένη εκδήλωση και πρέπει οι διοργανωτές να το λάβουν υπ' όψιν τους για τις επόμενες χρονιές.
Πόσο κόστισε όμως το καρναβάλι του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων;
Σύμφωνα με όσα δημοσιεύθηκαν στη Διαύγεια, το καρναβάλι κόστισε συνολικά 44.817,32 ευρώ.
Αναλυτικά, τα χρήματα που δόθηκαν για τις εκδηλώσεις της πόλης του Λουτρακίου:
- ΗΧΗΤΙΚΗ & ΦΩΤΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ & ΣΥΝΑΥΛΙΩΝ ΣΤΗ ΔΕ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ- ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ: 7.500 ευρώ
- ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ: 8.150 ευρώ
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ: 1.000 ευρώ
- ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ: 2.300 ευρώ
- ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΗ- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ: 400 ευρώ
- ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ: 1.000 ευρώ
ΣΥΝΟΛΟ: 20.350 + ΦΠΑ 24% = 24.682 ευρώ
- ΗΧΗΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ & ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥΣ: 4.000,00 ευρώ
- ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΡΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ: 548,16 ευρώ
- ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΣΚΗΝΗΣ ΤΡΕΙΛΕΡ ΜΕ ΣΚΕΠΑΣΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: 2.000,00 ευρώ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΕΣΩ Ρ/Τ ΣΤΑΘΜΩΝ –ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ: 2.500,00 ευρώ
- ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΩΝ: 1.000,00 ευρώ
- ΘΕΑΤΡΟ ΔΡΟΜΟΥ ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΩΝ: 1.940,00 ευρώ
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΣΤΩΝ (ΣΥΛΛΟΓΩΝ): 400,00 ευρώ
- ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΡΜΑΤΩΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ: 900,00 ευρώ
- ΠΑΙΔΙΚΟ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΤΙ: 1.100,00 ευρώ
- ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ -DJ: 250,00 ευρώ
- ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΕΙΔΗ: 700,00 ευρώ
- ΚΟΥΛΟΥΜΑ: 900,00
ΣΥΝΟΛΟ: 16.238,16 ευρώ + ΦΠΑ 24% = 20.135,32 ευρώ
Ακολουθούν τα σχετικά έγγραφα από τη Διαύγεια από το πρακτικό της έκτακτης συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου της 16ης Φεβρουαρίου: