Αλλοίωση των διαλόγων μεταξύ σταθμάρχη Λάρισας και μηχανοδηγού του μοιραίου Intercity καταδεικνύουν τα έγγραφα που φέρνει στην δημοσιότητα το Βήμα
Αλλοίωση των διαλόγων του σταθμάρχη Λάρισας με τον οδηγό της μοιραίας αμαξοστοιχείας δείχνουν τα έγγραφα που φέρνει στην δημοσιότητα το “Βήμα της Κυριακής”, ενώ σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι συνομιλίες αφαιρέθηκαν παράνομα και πρόωρα από το σύστημα καταγραφής επικοινωνιών του σιδηροδρόμου.
Όπως προκύπτει από τα έγγραφα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων της ΕΛ.ΑΣ., που δημοσιεύει η εφημερίδα, η υπόδειξη του σταθμάρχη για αναχώρηση τρένου -όπως παρουσιάστηκε την 1η Μαρτίου σε ηχητικό ντοκουμέντο- δεν αφορούσε τη μοιραία αμαξοστοιχία αλλά τοπικό συρμό που κινήθηκε κανονικά.
Μάλιστα, από τα έγγραφα προκύπτει ότι στελέχη του ΟΣΕ παρέδωσαν τα σχετικά αρχεία στις 3 Μαρτίου και όχι τις πρώτες ώρες μετά το ατύχημα, όπως είχαν υποστηρίξει αρχικά δημιουργώντας το ερώτημα ποιος μπήκε στο σύστημα καταγραφών τις πρώτες ώρες και προχώρησε σε συρραφή των διαλόγων.
Άλλωστε ήδη από τις πρώτες ημέρες μετά το τραγικό δυστύχημα, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών της Hellenic Train, Κώστας Γενηδούνιας, είχε κάνει λόγο για κοπτοραπτική στα ηχητικά που είχαν δει τότε το φως της δημοσιότητας.
Τέμπη: Φωτογραφία - ντοκουμέντο μέσα από το τρίτο βαγόνι λίγο πριν τη σύγκρουση