Ο Δήμος Κορινθίων κάνει ένα βήμα μπροστά – ένα βήμα που φέρνει πιο κοντά τον πολίτη.
Στα πλαίσια της προσπάθειας αυτής δημιούργησε τη «Γραμμή του Δημότη».
Η MyCallCenter, ένα εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο ανέλαβε τη καταγραφή τηλεφωνικών αιτημάτων σε διευρυμένο ωράριο, από τις 8:00 το πρωί έως τις 22:00 το βράδυ 365 ημέρες το χρόνο.
Η Γραμμή του Δημότη διαχειρίζεται την ειδική τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας 27411 20240 με όλους του πολίτες του Δήμου Κορινθίων
- Υποδέχεται και διαχειρίζεται τα αιτήματα και παράπονα των πολιτών του Δήμου Κορινθίων και τα διαβιβάζει μέσω της novoville προς διευθέτηση στις αρμόδιες υπηρεσίες.
- Κατευθύνει τους πολίτες/αιτήματά τους στις κατάλληλες υπηρεσίες του Δήμου προκειμένου να εξυπηρετηθούν αποτελεσματικά.
- Καταγράφει τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των υποδομών του Δήμου καθώς και των παρερχόμενων υπηρεσιών του.
- Παρακολουθεί την πορεία διευθέτησης των αιτημάτων των πολιτών και ενημερώνει περιοδικά τη διοίκηση
- Συνεργάζεται με όλες τις υπηρεσίες του Δήμου προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με το λιγότερο δυνατόν κόστος.
korinthostv.gr