Το «Κίτρινο υποβρύχιο» της Σεμίνας Διγενή «πυρπολεί» τη showbiz με τις καυτές αποκαλύψεις που περιλαμβάνονται στις σελίδες του. Η πολυβραβευμένη παρουσιάστρια και δημοσιογράφος, γνωστή και ως «Miss BrainCo», βούτηξε στα βάθη των αναμνήσεών της και μέσα σε 438 σελίδες παρουσίασε ένα μικρό μέρος της ζωής της μπροστά και πίσω από τις κάμερες, με πρωταγωνιστές την ίδια και σημαντικές προσωπικότητες της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Το βιβλίο της θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ιστορικό ή και τηλεοπτικό, ακόμα και βιογραφικό... Στην πραγματικότητα είναι ένας «θησαυρός» γεμάτος αληθινές ιστορίες για τον Βλάσση Μπονάτσο, την Αλίκη Βουγιουκλάκη, τη Βίκυ Μοσχολιού, το «δράμα» του Πασχάλη Τερζή, τη μοναδική Ζωή Λάσκαρη και τον Ηλία Ψινάκη, που αγγίζουν τα όρια του θρύλου!
Η Σεμίνα Διγενή ήταν και παραμένει σταρ, απλά το... αποφεύγει. Δεν της αρέσουν οι ταμπέλες ούτε οι κολακείες με σκοπό! Γνώριζε πολλά, μιλούσε λίγο, έγραφε πολύ! Για την υπέροχη Αλίκη Βουγιουκλάκη, που τη γνώριζε καλά, θυμάται: «Στη διαδρομή (για το σπίτι της), όταν είναι καλά, μοιράζει εκατοντάδες χαμόγελα. Οταν δεν είναι, σκύβει πάντα το κεφάλι, πετάει μπροστά το μαλλί. Φτάνοντας στο θέατρο “Αλίκη”, δεν παραλείπει να κάνει τον σταυρό της προτού περάσει κάτω από τη μικρή πόρτα των κατεβασμένων ρολών και της φωταγωγημένης μαρκίζας που έχει ακριβώς το ίδιο με αυτήν ύψος: 1,65. Φεύγει πάντοτε τελευταία (...) Η τσάντα που κρατάει στον δεξή της πάντα ώμο περιέχει μόνο χαρτομάντιλα, ένα κραγιόν, τα κλειδιά του σπιτιού, ένα τσιμπιδάκι με πασχαλίτσα από τα παιδικά της χρόνια και το αντίγραφο εισπράξεων και εξόδων της ημέρας που πέρασε. Σπάνια έχει απάνω της λεφτά. (...) Επιστρέφει πάντα με παρέα στο σπίτι. (...) Οταν πέφτει για ύπνο, φοράει πάντα Nivea (μόνο made in Germany), ξεπλένει τα χέρια της με λίγο φρέσκο λεμόνι, κοιτάζει πολλές φορές τον εαυτό της στον καθρέφτη, χαμογελάει διάπλατα γιατί έτσι της είπε η Ζ., ότι γυμνάζονται οι μύες του προσώπου και δεν χαλαρώνουν εύκολα. Ο ύπνος την παίρνει μάλλον αργά, μετά τις έξι. Ολο σκέφτεται, όλο γυρνάει πλευρό, κοιτάζει τον Κ. (σ.σ.: μάλλον εννοεί τον Κώστα Σπυρόπουλο)».
Για τον μοναδικό και ανεπανάληπτο Βλάσση Μπονάτσο γράφει: «Ξαφνική παρέα με το Βλάσση στην τηλεόραση. Θυμάμαι να τρώμε σουβλάκια στο Μοναστηράκι και να ψάχνεις ιδέες για τα “Αλλα κόλπα” σου. (...) Και το μόνιμο κόλλημά σου: “Έλα, ρε, να ξανακάνουμε εκπομπή για τα ΑΤΙΑ, αφού υπάρχουν εξωγήινοι, σου λέω, θα σου φέρω μελέτες, έχουμε αποδείξεις, το ξέρω σίγουρα”. (...) Θυμάσαι το σύνθημα: “Βρέξει χιονίσει, ο Βλάσσης θα γ…..!”. Σε αυτό το αστείο θυμάμαι τα γέλια της Δήμητρας Παπαδοπούλου. (...) Σκέφτομαι ένα φιλί. Πίσω από το Δημαρχείο της Αθήνας. Βιαστικό, αμήχανο, ημιτελές. Μαθητικό κάπως. Που μύριζε ωραία, όμως, και κήρυσσε την έναρξη των εργασιών ενός έρωτα». Η Βίκυ Μοσχολιού υπήρξε μεγάλο «κεφάλαιο» στη ζωή και στο βιβλίο της Σεμίνας Διγενή. «Εκεί που σχεδιάζουμε πώς θα στήσουμε την εκπομπή (“Κοίτα τι έκανεςˮ) στην ΕΡΤ, ποιους θα καλέσουμε, τι ρεπορτάζ θα γίνουν, ξαφνικά με ρωτάει “Σκέφτεσαι, δηλαδή, να τελείωναν όλα εδώ; Τόσο γρήγορα; Δεν είναι άδικο να φύγω τόσο γρήγορα; Ολη μου τη ζωή δουλεύω, δεν τα χάρηκα τα παιδιά μου”. (...) “Δεν θέλω να πεθάνω. Είναι όμορφη η ζωή” (...) Μου δίνει ένα φιλί. Τη φιλάω κι εγώ. Ετσι, όμως, όπως γυρίζει το κεφάλι, τη φιλάω σχεδόν στα μάτια. Μου τραγουδάει: “Μην τα φιλάς τα μάτια μου, τον χωρισμό φοβάμαι”».
«Το σωστό “αποκλειστικόˮ»
Η μεγάλη αποκάλυψη για το «δράμα» του Πασχάλη Τερζή διά χειρός της δαιμόνιας ρεπόρτερ ξαφνιάζει! «Κόντεψε να σπάσει η καρδιά μου όταν έμαθα, ευτυχώς την περαστική, περιπέτεια υγείας που πέρασε (...) “Περνάει μαύρες γιορτές” διαβάζω σε πρωτοσέλιδο. Θεέ μου, σκέφτομαι, πώς το ανακάλυψαν, αφού πέντε έξι άνθρωποι το ξέρουμε. Η αλήθεια είναι πως δράμα υφίσταται. Μόνο που είναι άλλο. Ας το πάρουμε από τη αρχή. Περνούσαμε υπέροχα κι είχε έρθει κι η Γιάννα, τα εγγονάκια είχαν διαλύσει το σπίτι με τα παιχνίδια, τους είχε φτιάξει με τα χέρια του κι ένα δενδρόσπιτο στον κήπο, έκανε τις γνωστές διατροφικές ατασθαλίες με τα φιλαράκια του, τραγουδούσε κι αστειευόταν με όλους, ξημεροβραδιαζόταν στον μπαξέ, απολάμβανε το ρεσιτάλ της Μαίρης στη κουζίνα, γενικώς χαρά Θεού. Ωσπου έπεσε κεραυνός στα κρεμμύδια! Στράφι όλα του τα κρεμμυδάκια. Από έξω μια χαρά κι από μέσα σκουλήκια. (...) Αυτό θα ήταν το σωστό “αποκλειστικό” για τις μαύρες γιορτές του Τερζή. Κατά τα άλλα, όλα καλά»!
Η Ζωή Λάσκαρη ήταν από τις σταρ που η Σεμίνα Διγενή λάτρεψε. Λόγω προσωπικότητας, χιούμορ, ατελείωτων συζητήσεων! Φίλες μια φορά, φίλες για πάντα! «Γνωριζόμαστε χρόνια (...) Έχουμε βάλει ελαιόλαδο στα μαλλιά πριν μπούμε στη θάλασσα γιατί ανακάλυψε ότι προστατεύει τα βαμμένα ξανθά, έχουμε κάνει κρυοθεραπεία βρίζοντας η μία την άλλη (μπροστά σε όλους) γι’ αυτόν τον χαμένο χρόνο, έχουμε κλάψει από νεύρα κι από θλίψη. (...) Ο μόνος εν ζωή πολιτικός που βρίσκεται στο απυρόβλητο της Ζωής είναι ο Δημήτρης Κουτσούμπας. Μια μέρα μού ζητάει, γνωρίζοντας πως είναι φίλος μου, να τον φέρω στην παράστασή της. (...) Μια εβδομάδα μετά ο Δημήτρης τη χειροκροτεί από την πρώτη σειρά (...) και στο τέλος της παράστασης ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ δέχεται κατά μέτωπον επίθεση λατρείας από τη σταρ. (...) Του τσιμπάει τρυφερά και παρατεταμένα τα μαγουλάκια»!
Το στήσιμο του Ψινάκη στη Μούσχουρη και το ταλέντο του μάνατζερ...
Με την πένα της «σημαδεύει» τον Ηλία Ψινάκη! Για τον πρώην μάνατζερ και νυν δήμαρχο Μαραθώνα αναφέρει πως έχει μεγάλο ταλέντο να αποσπά δώρα! «Δεν ξεχνάω πώς εξαφανίσθηκε ένας υπέροχος πίνακας που μου έκανε δώρο ο Βασίλης Φωτόπουλος, μπροστά στον Νίκο Παπαδάκη και στην Αλκμήνη Κουλαξίζογλου, τον οποίο προσφέρθηκε να μεταφέρει σπίτι μου με το αυτοκίνητό του. Δεν τον είδα ποτέ ξανά».
Σε άλλο σημείο η Σεμίνα Διγενή αποκαλύπτει το στήσιμο που της έκανε σε εκπομπή με τιμώμενο πρόσωπο τη Νάνα Μούσχουρη: «Η ευγενέστατη σταρ Νάνα Μούσχουρη αντιμετωπίζει ψύχραιμα το γεγονός ότι μας στήνει ο Ψινάκης που αργεί να φέρει τον Ρουβά, κάτι που εκνευρίζει όλους τους υπόλοιπους καλεσμένους, Μιλτιάδη Εβερτ, Τζένη Βάνου, Λάκη Λαζόπουλο και Βασίλη Σαλέα. Ολοι περιμένουν πάνω από τρία τέταρτα να επιστρέψει ο κύριος Ψινάκης, να μπει στο στούντιο τελευταίος -και όσο πιο θριαμβευτικά γίνεται- ο ανύποπτος Σάκης».
Το «θάψιμο» του τηλεαστέρα και η παρουσιάστρια με τα εξανθήματα
Οι κριτικοί που την υμνούσαν και, όταν δεν τους προσέλαβε σε εκπομπές, την είπαν «άχρηστη», «ανίδεη» και «ανεπαρκή»…
Το «Κίτρινο υποβρύχιο» περιλαμβάνει και «Ιστορίες για αγρίους» από τα παρασκήνια της showbiz! Τα μάτια της είδαν πολλά και κάποια «χοντρά» σκηνικά, εκτός τηλεόρασης, που περιγράφονται χωρίς ονόματα. Όπως στην περίπτωση τηλεπαρουσιάστριας, η οποία ενώπιον του προέδρου τηλεοπτικού καναλιού τρέμει σαν το... ψάρι. Η εκπομπή της δεν κάνει υψηλά νούμερα τηλεθέασης και, όσο εκείνος την πιέζει να βρει τη φόρμουλα της επιτυχίας, τελικά τη βρίσκουν τα... εξανθήματα!
«“Σου δίνω μια εβδομάδα να κάνεις νούμερα. Αν δεν συμβεί, προχωράω στην επόμενη λύση” της είπε. Σε δέκα λεπτά (...) παρατηρεί με απόγνωση δεκάδες κόκκινες φουσκαλίτσες να εμφανίζονται σε πρόσωπο, λαιμό και χέρια. Ετσι αντιδρούσε στα δύσκολα. (...) Εξελίσσεται σε εγχώρια ντίβα πρώτου μεγέθους. Χωρίς ανθρώπινες χαρές. Μια τηλεοπτική ζωή γεμάτη κρίσεις πανικού, άγχη, απανωτές διαψεύσεις και διαταραγμένους έρωτες».
Το διάστημα που η ονειροπόλα Σεμίνα Διγενή διετέλεσε διευθύντρια προγράμματος στον Alpha κατάλαβε πως η showbiz δεν ήταν τελικά αγγελικά πλασμένη! Ορισμένοι τηλεκριτικοί που αυτοπροτείνονταν πιεστικά να προσληφθούν σε εκπομπές, αλλά τελικά απορροφήθηκαν, άλλαξαν «τροπάριο» γράφοντας μυθώδη πράγματα, αξιολογώντας την ως «άχρηστη», «ανίδεη» και «ανεπαρκή»! Και εντελώς ξαφνικά δεν τους άρεσε το «Κοίτα τι έκανες» που για χρόνια το αποθέωναν!
Μα το «δυνατό χαστούκι» ήρθε όταν πρότεινε να επιστρέψει στο γυαλί συγκεκριμένο τηλεοπτικό αστέρι. Όλα τα μεγάλα στελέχη την προειδοποίησαν πως θα το μετάνιωνε. Της έδωσαν όμως το πράσινο φως να το επαναφέρει στην επικαιρότητα. «Ο θεός της τηλεόρασης σπρώχνει το πολυδιαφημισμένο δημιούργημά μας (σ.σ.: εκπομπή) στα υπόγεια της τηλεθέασης, κάτι που το υπέρλαμπρο αστέρι φορτώνει σε μένα. Και σωστά κάνει. Όλοι μου το έλεγαν: “Η επιτυχία είναι πάντα δικιά του, η αποτυχία μόνο των άλλων”. (...) Το αστέρι με κοιτάζει πάντα με μισό μάτι. (...) Στις φωτογραφίες στα social media φαίνεται πιο λαμπερό και ήρεμο από ποτέ. Ήμερο ήθελα να πω»!
Πηγή: Espresso