Ο υποψήφιος Δήμαρχος Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων, Πάνος Ηλιακόπουλος* γράφει για τα "ιστορικά γεγονότα που διασφαλίζουν τα συμφέροντα του Δήμου" και "πνίγονται", ανοίγοντας το φάκελο "Μετατροπή της Κοινοπραξίας σε Α.Ε."
Διαβάστε το κείμενό του:
Εντελώς αδικαιολόγητα, που προκαλεί εντονότατο προβληματισμό και συζητήσεις, ο Δήμαρχος Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων Γιώργος Γκιώνης εκτελώντας τις ″επιταγές″ άλλων, που φυσικά είναι δυσβάσταχτες σε βάρος των συμφερόντων του δήμου μας και των πολιτών του, επιδιώκει να προωθήσει ο συνδυασμός του συνεπικουρούμενος και υποστηριζόμενος από τον συνδυασμό του πολιτικού ″μέντορά του″ επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης Παύλο Παύλου - με τους γνωστούς λόγους που προβάλλει, να υπερψηφίσουν οριακά την μετατροπή σε ανώνυμη εταιρεία της κοινοπραξίας ″Club Hotel Casino Loutraki″ (″CHCL″).
Προς τί λοιπόν η βιασύνη του «διδύμου» Γιώργου Γκιώνη - Παύλου Παύλου (ο πρώτος όχι μόνον απολαμβάνει της ανοικτής προεκλογικής στήριξης του δευτέρου, αλλά προωθείται και η υποψηφιότητά του!.. - πώς αλλάζουν οι καιροί;..) να προωθήσουν την δυσβάσταχτη ″μετατροπή″, όταν σήμερα δεν υφίσταται ουσιαστικός και πραγματικός λόγος για τα συμφέροντα της Δημόσιας - Δημοτικής Επιχείρησής μας ″Λουτράκι Α.Ε.″ (αν και η φημολογία στην πολιτική ″πιάτσα″ της πόλης του Λουτρακίου για τους δύο «βιαστικούς» δίνει και παίρνει). Ωστόσο, η προοπτική της δυσβάσταχτης ″μετατροπής″, αποτελεί επιθυμία -για τους δικούς του λόγους και μόνον- ενός ανδρός;
Μπορεί το βρετανικών συμφερόντων fund ″The Comer Group″ των Ιρλανδών αδελφών Brian και Luke Comer να εξαγόρασε πριν από τα περασμένα Χριστούγεννα τα δάνεια του ″Club Hotel Loutraki S.A.″ (″CHL S.A.″) και του ″CHCL″, με την ″Τράπεζα Πειραιώς″ τότε να τους προειδοποιεί ότι έχουν αναθεωρηθεί και αλλάξει προς τα επάνω οι απαιτήσεις των Ισραηλινών μετόχων, ωστόσο οι δύο αδελφοί ολοκλήρωσαν την επενδυτική πρωτοβουλία τους, χωρίς όμως, σήμερα, να δύνανται να επηρεάσουν τις εξελίξεις, την λειτουργία, την οικονομική διαχείριση και να παρέμβουν στην κοινοπραξία.
Παρά την εξαγορά, ο δρόμος είναι πάρα πολύ μακρύς κι όσα έχουν να μεσολαβήσουν, μέχρι και αν τελικά πάρουν στα χέρια τους τις μετοχές του ″CHL S.A.″, προκειμένου να έχουν πλέον ουσιαστικό λόγο στην λειτουργία του ″CHCL″. Εξάλλου, το δάνειο του ″CHCL″ βαρύνει εξ ολοκλήρου το ″CHL S.A.″ (πρακτικό διαχειριστικού συμβουλίου της 13ης Δεκεμβρίου 2000 - ο Παύλος Παύλου το έχει ξεχάσει;) οπότε δεν αγγίζει την ″Λουτράκι Α.Ε.″
Ας αποκτήσουν κατ’ αρχήν οι Brian και Luke Comer τις μετοχές του ″CHL S.A.″ και κατά δεύτερο λόγο αν θέλουν ανώνυμη εταιρεία να ακούσουμε τους λόγους τους, τις προϋποθέσεις, αλλά και τί προσφέρουν προς όφελος του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων και των πολιτών του.
Κατόπιν αυτών…
● Ας προβληματιστούμε λίγο, ας προσπαθήσουμε να μπούμε στο μυαλό των πολιτικών ταγών μας να δούμε ποιό ήταν το κύριο μέλημά τους επί ένα τέταρτο αιώνα και ο τόπος κατάντησε εδώ που είναι σήμερα;
● Ας σκεφθούμε γιατί επιδιώκουν να επισπεύσουν την ″μετατροπή″ σε ανώνυμη εταιρεία της κοινοπραξίας του ″CHCL″, την ώρα που δεν υπάρχει πίεση κι επιτακτική ανάγκη, αλλά και ουδέποτε υπήρξε προϋπόθεση των αδελφών Brian και Luke Comer, προκειμένου να προχωρήσουν στην εξαγορά των δύο δανείων από την ″Τράπεζα Πειραιώς″;
● Ας προσπαθήσουμε να υπολογίσουμε από την παράθεση των παρακάτω πραγματικών περιστατικών, πόσο είναι το κόστος από αυτήν την μετατροπή και να διερωτηθούμε γιατί πρώην και νυν δήμαρχος την προωθούν σε βάρος των συμφερόντων του Δήμου και των πολιτών του, προβάλλοντας προσχηματικά -″καθρεφτάκια για ιθαγενείς″- την διάσωση των περιουσιακών στοιχείων του δήμου Λουτρακίου;
Το σημερινό σχέδιο καταστατικού της Α.Ε.
Γιατί να είναι άραγε τόσο δυσβάσταχτο το κόστος του καταστατικού της υπό σύστασιν ανώνυμης εταιρείας για τα συμφέροντα του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων και παρ’ όλα αυτά οι δύο προαναφερόμενοι δήμαρχοι να το προωθούν άρον - άρον;
Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει για το κείμενο και τα μεγέθη της δυσβάσταχτης ″μετατροπής″, αλλά και τις εκτιμήσεις άλλων νομικών κύκλων, η επιχειρούμενη δυσβάσταχτη ″μετατροπή″ στόχο έχει να λειτουργήσει ως:
- ″καθαρτήριο″ πράξεων του παρελθόντος,
- να διαγραφούν οι απαιτήσεις της ″Λουτράκι Α.Ε.″ από το ασκούντα την διαχείριση στο ″CHCL″ και μόνον ″CHL S.A.″,
- οι ζημίες για τις οποίες είναι υπεύθυνο και εις ολόκληρον το ″CHL S.A.″ να τις επωμισθεί και η δική μας ″Λουτράκι Α.Ε.″, δεδομένου ότι στόχος τους είναι να μεταφέρουν τις ζημίες που βαρύνουν την κοινοπραξία στην υπό σύστασιν ανώνυμη εταιρεία,
- δεν εξασφαλίζεται ότι η διάρκεια λειτουργίας της εν λόγω εταιρείας να είναι εικοσιεξαετής και ο Δήμος Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων να προβεί σε νέο διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό, ανάλογα με τις τότε επικρατούσες διεθνείς οικονομικές συνθήκες,
- το ελάχιστο εγγυημένο του $ 1 εκατ. πρέπει να συνεχίσει να καταβάλλεται για τα υπόλοιπα είκοσι έξι χρόνια,
- να προσδιορισθεί το ύψος του ενοικίου των ακινήτων που είναι κυριότητας του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων και το τίμημα να καταβάλλεται στον εκμισθωτή,
- να προσδιορισθεί τίμημα για την άδεια επί των ακαθαρίστων εσόδων για τα πρώτα δεκατέσσερα χρόνια κι αυτό να αυξηθεί αναλόγως για τα υπόλοιπα δώδεκα χρόνια μέχρι την ολοκλήρωση της πεντηκονταετίας, καθ’ ότι η άδεια για το ″CHL S.A.″ θα έχει περιορισθεί το 2033 στο 50% και συνακόλουθα σε 0% το 2045.
Χωρίς να έχει γίνει η στοιχειώδης αποτίμηση με πραγματικά οικονομικά στοιχεία και τις πραγματικές υποχρεώσεις (σύμφωνα με το κοινοπρακτικό της 28ης Απριλίου 1995 και το πρακτικό του 1ου διαχειριστικού συμβουλίου της 24ης Νοεμβρίου 1995), που αμφισβητεί με ένδικα μέσα ή με διαφόρων ειδών προφάσεις το ″CHL S.A.″, δεν μπορεί επ’ ουδενί να ανοίξει συζήτηση και να έλθει προς ψήφιση στο δημοτικό συμβούλιο η δυσβάσταχτη ″μετατροπή″ σε ανώνυμη εταιρεία της κοινοπραξίας του ″CHCL″.
Πρέπει να γίνει αντιληπτό προς πάσα κατεύθυνση και ειδικότερα στο «δίδυμο» Γιώργου Γκιώνη - Παύλου Παύλου ότι εμείς, ο Δήμος Λουτρακίου Περαχώρας Αγ. Θεοδώρων έχει το προϊόν κι αυτός είναι που θα βάλει τους όρους, τις προϋποθέσεις και θα επιλέξει τις κατάλληλες συνθήκες, που αν τελικά υπάρξει βούληση να γίνει μετατροπή να αναδειχθεί πρόσθετα ωφελημένος κι όχι να αναδειχθεί όπως οδηγείται σήμερα βαρύτατα ζημιωμένος, σαν «πρόβατο επί σφαγή».
Το τρίτο - τελικό σχέδιο που έχει ήδη κυκλοφορήσει στην πολιτική ″πιάτσα″ είναι ετεροβαρές και ξεκάθαρα κατά των συμφερόντων του Δήμου και των πολιτών του, με συνέπεια να καθίσταται αποτρεπτικό προς υπερψήφιση, όταν τα πολιτικά πρόσωπα προασπίζονται τα συμφέροντα των εντολοδόχων τους πολιτών, άλλως αν δεν το πράξουν πρόθεσή τους είναι η προάσπιση συμφερόντων τρίτων(;)
Στον αέρα ο ισολογισμός της 31/08/2018 του ″CHCL″
Ο τραγέλαφος και η αυτοδιακωμώδηση του Δημοτικού Συμβουλίου με την υπερψήφιση -μαζί και η υποψήφια Δήμαρχος Μαρία Πρωτοπαππά και οι συνοδοιπόροι της Παναγιώτης Πέτρου και Σωτήρης Νικολάου- του ισολογισμού της 31/08/2018 του ″CHCL″ παραπέμπει σε κάτι ανάλογο με το την υπερψήφιση του πρώτου εγκληματικού μνημονίου από την Ελληνική Βουλή σε βάρος της Εθνικής Οικονομίας μας, όπως είχε συμβεί στο Δημοτικό Συμβούλιο με την υπερψήφιση της πρόσθετης παρέμβασης για υπαγωγή του ″CHCL″ σε καθεστώς εξυγίανσης του αρ. 106 β΄ του Πτωχευτικού Κώδικα.
Όταν η Μαρία Πρωτοπαππά υπερψηφίζει τέτοιου είδους αποφάσεις, ποιά θα είναι η κατεύθυνση που θα μπορέσει να δώσει σ’ αυτόν τον έρμο τόπο, όταν επί σχεδόν δεκαεπτά ολόκληρα χρόνια δεν έχει να επιδείξει ένα έργο που εισηγήθηκε, προώθησε, ολοκληρώθηκε και κατά την πάγια πολιτική πρακτική να κόψει την κορδέλα του, προβάλλοντας ότι είναι δικό της; Αντίθετα, νιώθει υπερήφανη για το «φέσι» των € 85 εκατ. (μετά το δικαστικό «κούρεμα» € 26,58 εκατ.) με την υπερψήφιση της πρόσθετης παρέμβασης για την υπαγωγή του ″CHCL″ σε καθεστώς εξυγίανσης στο αρ. 106 β΄ του Πτωχευτικού Κώδικα και στην συνέχεια με την υπερψήφιση ενός ισολογισμού που δεν στηριζόταν σε πραγματικά και αληθή στοιχεία.
Ένας ισολογισμός, που για πρώτη φορά στην ιστορία της λογιστικής δεν έφερε τις υπογραφές ορκωτών λογιστών, με δέκα σημεία του να είναι στον… αέρα, ενώ ζητείτο από «άσχετους» με την οικονομική επιστήμη να τον εγκρίνουν και στην συνέχεια διεθνούς κύρους ορκωτοί λογιστές να τον προσυπογράψουν;..
Αιτία αυτού ήταν οι έγκριτοι νομικοί Κορίνθου Νίκος Λόης (πρώην δημοτικός σύμβουλος) και Περικλής Μπαλοδήμος εξωδίκως με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός τους να προειδοποιήσουν τους δύο οίκους ορκωτών λογιστών για ενδεχόμενη προσφυγή τους στην Δικαιοσύνη, αν δεν διορθωθούν τα λάθη που αναγράφονται στο σχέδιο ισολογισμού και υποδεικνύονται από τους δύο έγκριτους νομικούς.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η επιστολή των Νίκου Λόη και Περικλή Μπαλοδήμου που απεστάλη στους δύο οικονομικούς συμβούλους και κοινοποιήθηκε τόσο προς τον Δήμο Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων όσο και προς την ″Λουτράκι Α.Ε.″, ουδέποτε κοινοποιήθηκε προς ενημέρωση στην γενική συνέλευση της εταιρείας που είναι το σώμα του Δημοτικού Συμβουλίου.
● Γιατί άραγε ο Δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης να μην έχει μεριμνήσει να ενημερωθούν οι δημοτικοί σύμβουλοι για να γνωρίζουν που και γιατί θα βάλουν την υπογραφή τους;
Το «φέσι» της Μαρίας στο ″CHCL για… τα μάτια των Ισραηλινών
«Με εντολή του Δημάρχου μας Γιώργου Γκιώνη και όπως έχουμε συνεννοηθεί» είχε πει αναπληρώνοντας τον στο Δημοτικό Συμβούλιο της 20ης Μαρτίου 2017 η αντ’ αυτού αντιδήμαρχος Οικονομικών Μαρία Πρωτοπαππά προτρέποντας το σώμα να αναγνωρίσει οφειλή του ″CHCL″ προς το ″CHL S.A.″ ύψους € 85 εκατ., καθώς επίσης και το δάνειο το μεγαλύτερο των € 9 εκατ. που είχε λάβει το ″CHCL″ με προτροπή του ″CHL S.A.″ από την ″Τράπεζα Πειραιώς″, χωρίς όμως την σύμφωνη γνώμη των τριών μελών της ″Λουτράκι Α.Ε.″ στο διαχειριστικό συμβούλιο της κοινοπραξίας.
Σημειωτέον ότι το δικαστικό «κούρεμα» περιελάμβανε και τον «μποναμά» της Μαρίας Πρωτοπαππά που περιορίστηκε στα € 26,58 εκατ., εκ των οποίων τα € 4,25 εκατ. βαρύνουν την Δημόσια - Δημοτική Επιχείρησή μας ″Λουτράκι Α.Ε.″ και κατ’ επέκτασιν τον δημοτικό κορβανά και τις πλάτες των δημοτών, αν συμβεί το απευκταίο.
Υπενθυμίζεται ότι εκείνα τα περίπου € 85 εκατ. για την ακρίβεια € 84.761.804,42 του «μποναμά», είχαν διαμορφωθεί από τα ακόλουθα κονδύλια:
- € 24.414.163,63 αφορά κονδύλι της αρχικής επένδυσης του ″CHL S.A.″ που το εμφανίζουν ως δανεισμό προς το ″CHCL″, κάτι που αναγνωρίζει ο ορκωτός λογιστής της κοινοπρακτούσης εταιρείας το 2004, ενώ παράλληλα το έχει αναγνωρίσει το 2005 και ο Παύλος Παύλου, αλλά το υπερψηφίζει!..
- € 22.581.233,20 αφορά κονδύλι αδιάθετων μερισμάτων προηγουμένων ετών, ενώ το 2012 σύμφωνα με τον τότε ορκωτό λογιστή της ″Λουτράκι Α.Ε.″ στο ″CHCL″ εμφανίζεται προς διανομή, το οποίο σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία επιβαλλόταν να καλύψει τις ζημίες της κοινοπραξίας, κάτι που δεν έπραξαν οι διαχειριστές.
- € 25.513.580,37 αφορά κονδύλι ως «μέρισμα» για τις χρήσεις οικονομικών ετών 2013, 2014, 2015, 2016 οι οποίες ήταν ζημιογόνες (οπότε δεν υπάρχει διανομή κερδών - μέρισμα), ενώ ο αντίστοιχος ισολογισμός κατ’ έτος δεν αναρτάτο στο ΓΕΜΗ.
- € 12.252.830,22 αφορά κονδύλι κάλυψης ανελαστικών υποχρεώσεων του ″CHCL″, που διετέθη τα έτη 2014 και 2015 από το ″CHL S.A.″, αλλά αποτελεί ρητή υποχρέωση της κοινοπρακτούσης εταιρείας σύμφωνα με την πρώτη απόφαση του διαχειριστικού συμβουλίου, στο οποίο επίσης συμμετείχε ο Παύλος Παύλου.
- € 9.144.133,90 αφορά το κονδύλι του δανεισμού του ″CHCL″ από την ″Τράπεζα Πειραιώς″, χωρίς την σύμφωνη γνώμη της ″Λουτράκι Α.Ε.″ στο διαχειριστικό συμβούλιο της κοινοπραξίας, γεγονός που δεν επιβαρύνει την Δημόσια - Δημοτική Επιχείρησή μας. Η συγκεκριμένη απόφαση είχε ληφθεί παρόντος και με την έγκριση του Παύλου Παύλου, κατόπιν εισήγησης του Χαράλαμπου Γεωργίου ως εκπροσώπου της ″Λουτράκι Α.Ε.″ στο διαχειριστικό συμβούλιο. Απορίας άξιο είναι πώς ο Χαράλαμπος Γεωργίου με τόση εμπειρία και χρόνια στα έδρανα του δημοτικού συμβουλίου υπερψηφίζει την πρόσθετη παρέμβαση.
Το κονδύλι των € 84.761.804,42 + € 9.144.133,90 = € 93.905.938,32 που καμία απολύτως σχέση έχει με την πραγματικότητα και είναι πλασματικό ως χρέος ή οφειλή, με την υπογραφή 19 μελών του δημοτικού συμβουλίου υπό τις οδηγίες του Δημάρχου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων Γιώργου Γκιώνη που εκτελούσε μέχρι κεραίας η Μαρία Πρωτοπαππά, συνέβαλε με την πρόσθετη παρέμβαση στην οποία συνέδραμε ο δήμος Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων, το εν λόγω Δικαστήριο να οδηγηθεί σε πλάνη, που λόγω του ύψους των συγκεκριμένων κονδυλίων είναι κακουργηματικού χαρακτήρα!
Οι σημαντικές ημερομηνίες για το συμφέρον του Λουτρακίου
Τα συγκεκριμένα γεγονότα που καταγράφονται παρακάτω αποδεικνύουν περίτρανα γιατί είναι απαγορευτικό να υπερψηφισθεί η εισηγούμενη δυσβάσταχτη ″μετατροπή″ σε ανώνυμη εταιρεία της κοινοπραξίας του ″CHCL″ όπως ακριβώς την σερβίρουν στο Δημοτικό Συμβούλιο του δήμου μας.
Αν παρ’ ελπίδα ληφθεί από το σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο μια τέτοιου είδους απόφαση είτε με οριακή πλειοψηφία, είτε με ισοψηφία υπερισχυούσης της ψήφου του προέδρου του σώματος, αυτή θα συνιστά απροκάλυπτο «ξεπούλημα» των συμφερόντων του δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων και των πολιτών του και θα είναι ανάλογη με την ″συμφωνία των Πρεσπών″, όπως ακριβώς συνέβη και για το όνομα της Μακεδονίας μας.
3 Απριλίου 1995, εκδίδεται η υπουργική απόφαση ″Σύμβαση για την Ίδρυση, Λειτουργία και εκμετάλλευση Καζίνο στα όρια του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας″.
28 Απριλίου 1995, συντάσσεται το Ιδιωτικό Συμφωνητικό Κοινοπραξίας - ″Κοινοπρακτικό″.
24 Νοεμβρίου 1995, πρώτον Πρακτικόν Διαχειριστικού Συμβουλίου Κοινοπραξίας. «Επί του δευτέρου θέματος που είναι η οικονομική λειτουργία της κοινοπραξίας αποφασίζεται ομοφώνως, δεκτής γενομένης της εισηγήσεως του Anthony Saracine ότι η όλη οικονομική διαχείριση της κοινοπραξίας ανατίθεται στην Club Hotel Loutraki Casino Ξενοδοχειακές Τουριστικές Επιχειρήσεις Α.Ε. και ως εκ τούτου όλες οι λογιστικές πράξεις και εγγραφές θα γίνονται στα βιβλία της Club Hotel Loutraki Casino Ξενοδοχειακές Τουριστικές Επιχειρήσεις Α.Ε., η οποία θα είναι η μόνη και αποκλειστικά υπεύθυνη έναντι τρίτων από κάθε συναλλαγή και κάθε αιτία έναντι τρίτων, της δε πρώτης κοινοπρακτούσης Α.Τ.Ε.Κ.Λ. ουδεμίας ευθύνης εχούσης έναντι παντός τρίτου, διατηρουμένων όλων των νομίμων δικαιωμάτων δι’ ελέγχου της διαχειρίσεως και των δικαιωμάτων της ως μέλους της κοινοπραξίας».
Επομένως, ζημίες, πρόστιμα, φόροι, επιβαρύνουν μόνον το ″CHL S.A.″ και όχι το ″CHCL″.
13 Δεκεμβρίου 2000, Πρακτικό του Διαχειριστικού Συμβουλίου της Κοινοπραξίας με την Επωνυμία ″Κοινοπραξία Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. - ΑΤΕΚΛ″. «… Δύο Μέλη του Διαχειριστικού Συμβουλίου, ήτοι οι κ.κ. Παύλος Παύλου, Χαράλαμπος Γεωργίου, (εκπρόσωποι της Α.Τ.Ε.Κ.Λ.) διαφωνούν και εκφράζουν την άποψη, ότι τα παραπάνω για τη τρέχουσα διαχείριση της Κοινοπραξίας θα πρέπει να ισχύουν, ενώ. για την νομότυπη σύναψη Συμβάσεων Δανείων ενώπιον των παραπάνω αναφερομένων Ιδρυμάτων και Οργανισμών θα απαιτείται η προηγούμενη σύμφωνη γνώμη της Α.Τ.Ε.Κ.Λ. νόμιμα εκπροσωπούμενης, η οποία θα είναι έγγραφη.
»… Δύο μέλη του Δ.Σ. της Κοινοπραξίας, ήτοι οι κ.κ. Παύλος ΙΙαύλου και Χαράλαμπος Γεωργίου, έχουν την γνώμη, ότι για την νομότυπη παραχώρηση υποθήκης, ή σύστασης ενεχύρου ή παραχώρησης άλλων ασφαλειών και εγγυήσεων, θα απαιτείται πάντοτε η σύμφωνη γνώμη της Α.Τ.Ε.Κ.Λ. νόμιμα εκπροσωπουμένης, η οποία θα διατυπώνεται εγγράφως, Συνεχίζοντας τα αυτά μέλη που εκπροσωπούν την Α.Τ.Ε.Κ.Λ., διατυπώνουν την άποψη ότι η διαχείριση θα ενεργείται με βάση τους όρους του Ιδιωτικού Συμφωνητικού Συστάσεως της Κοινοπραξίας και του Πρακτικού του πρώτου Διαχειριστικού Συμβουλίου, πάντοτε κατά τους όρους του Νόμου και τους κανόνες της τακτικής διαχείρισης και εκμετάλλευσης και προς τον αποκλειστικό σκοπό της ευοδώσεως των σκοπών της Κοινοπραξίας. Για κάθε παράνομη ή παράτυπη πράξη διαχειρίσεως θα ευθύνεται αποκλειστικά ο Διαχειριστής της Κοινοπραξίας και το Κοινοπρακτούν Μέλος ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Α.Ε. σύμφωνα και με σχετικό όρο που περιέχεται στα Πρακτικά του πρώτου Διαχειριστικού Συμβουλίου, ο οποίος επίσης εξακολουθεί να ισχύει».
- Πώς λοιπόν και για ποίους λόγους Παύλος Παύλου και Χαράλαμπος Γεωργίου υπερψήφισαν την απόφαση για πρόσθετη παρέμβαση, αναγνωρίζοντας χρέη προς το ″CHL S.A.″;
- Επίσης έχοντας γνώση από πρώτο χέρι, πώς υπερψήφισαν τον ισολογισμό της 31ης Αυγούστου του 2018 του ″CHCL″;
6 Μαΐου 2004, Πιστοποιητικό Ελέγχου Ορκωτού Ελεγκτή Λογιστή της εταιρείας ″Deloitte″. «Στο λογαριασμό ″Χρεώστες Διάφοροι″ περιλαμβάνεται απαίτηση από την Κοινοπραξία ύψους Ευρώ 24.414.163,63 που αφορά το ιστορικό κόστος διαφόρων περιουσιακών στοιχείων της επένδυσης στην Κοινοπραξία. Κατά τη γνώμη μας η παραπάνω απαίτηση, έπρεπε να μεταφερθεί σε λογαριασμό ″Εξόδων Πολυετούς Απόσβεσης″ και να αποσβένεται σύμφωνα με την. χρονική διάρκεια παραχώρησης, στην Κοινοπραξία από το Ελληνικό Κράτος, της άδειας άσκησης της επιχείρησης καζίνο. Κατά συνέπεια στα αποτελέσματα χρήσεως δεν έχουν καταλογιστεί για τα παραπάνω έξοδα πολυετούς απόσβεσης, αποσβέσεις ύψους Ευρώ 2.171.680 περίπου. Από το παραπάνω ποσό Ευρώ 542.920 θα έπρεπε να βαρύνει τα αποτελέσματα της παρούσας χρήσης, ενώ το υπόλοιπο τα αποτελέσματα των προηγούμενων χρήσεων».
6 Αυγούστου 2004, επιστολή του ορκωτού λογιστή της ″Λουτράκι Α.Ε.″ προς τον Γιώργο του ″CHCL″. Πριν την δημοσιοποιήσει, του υποβάλλει την ενδιάμεση έκθεση ελέγχου και του γράφει χαρακτηριστικά ιδιοχείρως: «περιμένω τις απόψεις και παρατηρήσεις σου επ’ ωφελεία όλων όσων εμπλεκόμεθα σ’ αυτήν την διαδικασία!..»
30 Σεπτεμβρίου 2005, με την υπ’ αριθ. 150/15 - 30/09/2005 απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της ″ΑΤΕΚΛ Α.Ε.″ «Όσον αφορά στο εμφανιζόμενο στις υποχρεώσεις της Κοινοπραξίας προς την ″Club Hotel Loutraki S.A.″ ποσό € 24.414.163,63 (στο οποίο εμπεριέχεται και το κόστος κτήσης - παραχώρησης της Αδείας), αντιπροσωπεύει το ιστορικό κόστος διάφορων περιουσιακών στοιχείων της επένδυσης στην κοινοπραξία και που κατά την γνώμη των ελεγκτών της ″Club Hotel Loutraki S.A.″ θα έπρεπε να επιβαρύνει (διαχρονικά ανάλογα με την διάρκεια της «Αδείας») τα αποτελέσματα της ″Club Hotel Loutraki S.A.″ με ανάλογη ωφέλεια των αποτελεσμάτων της κοινοπραξίας.»
Παύλος Παύλου και Χαράλαμπος Γεωργίου είναι μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ″Λουτράκι Α.Ε.″, συνεπώς έχουν γνώση του θέματος, αλλά γιατί και με ποία λογική υπερψηφίζουν τόσο την πρόσθετη παρέμβαση στις 20/03/2017, όσο και εγκρίνουν τον ισολογισμό της 31/08/2018 του ″CHCL″;
25 Ιουνίου 2013, ο Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής του ΣΟΛ για λογαριασμό της ″Λουτράκι Α.Ε.″ στο ″CHCL″, στην ετήσια έκθεσή του για την χρήση του οικονομικού έτους 2012, επισημαίνει: «Ειδικότερα για τους ανωτέρω λογαριασμούς σημειώνουμε τα εξής: Τα υπόλοιπα των λογ. 53.10.001 και 53.10.002, αντιπροσωπεύουν ποσά που κατέβαλε λόγω συμβατικών υποχρεώσεών της η ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ, για τα πρώτα έξοδα της Κοινοπραξίας και την απόκτηση της άδειας ΚΑΖΙΝΟ ευρώ 3.457.961,32 και για την ανέγερση του Ξενοδοχειακού συγκροτήματος ευρώ 20.956.202,31. Σημειωτέον ότι τα ανωτέρω ποσά δεν αποτελούν πραγματική υποχρέωση για καταβολή στην Club Hotel Loutraki S.A., απεικονίσθηκε με αυτόν τον τρόπο, αφού δεν υπήρξε ιδρυτικό κεφάλαιο κατά τη σύσταση της Κοινοπραξίας η διάθεση των απαιτουμένων κεφαλαίων από την Club Hotel Loutraki S.A. για την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος. Όσον αφορά στην κίνηση του λογαριασμού 53.10.003, χρεώνεται με πληρωμές που διενεργεί η Κοινοπραξία για λογαριασμό της Club Hotel Loutraki S.A. και στη συνέχεια συμψηφίζεται ισόποσα πιστούμενο ποσό, σε χρέωση του λογαριασμού κωδ. 53.14.001 (συμψηφισμός με δικαιούμενο μέρισμα).
Στο κεφάλαιο ″10 Κέρδη Πληρωτέα στα Κοινοπρακτούντα Μέλη″ με ημερομηνία 31/12/2012 εμφανίζεται αδιάθετο ποσό από μερίσματα ύψους € 22.581.233,20». Λαμβανομένου υπόψιν ότι οι χρήσεις οικονομικών ετών 2011 και 2012 ήταν ζημιογόνες, ως εκ τούτου το ως άνω ποσό θα έπρεπε να έχει καλύψει μέρος των ζημιών του ″CHCL″.
9 Αυγούστου 2013, στην 18η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ″Λουτράκι Α.Ε.″, με την υπ’ αριθ. 63/18 - 2013 απόφαση της ″Τουριστική Λουτρακίου Α.Ε. - ΟΤΑ″ ομόφωνα το διοικητικό συμβούλιο αναγνωρίζει και δέχεται την εισήγηση των νομικών της εταιρείας και «Διορίζει τους νομικούς συμβούλους της εταιρείας, δικηγόρους Γεώργιο Λιάπη και Χρήστο Τζοάνο να διερευνήσουν, αφού προηγηθούν δικαστικές ενέργειες (λήψη αντιγράφων ποινικής δικογραφίας Β10.317 κ.λπ. - μηνυτήρια αναφορά Περικλή Μπαλοδήμου), η μελέτη αυτών και των υπολοίπων υπαρχόντων εγγράφων με την συμβολή οικονομοτεχνικών αναλυτών, την ύπαρξη αστικών αξιώσεων και αδικοπρακτικής ευθύνης, που απορρέουν από την ανωτέρω από 15.6.2011 Γνωμοδότηση - Εισήγηση των Δημητρίου Τσοβόλα, Ιωάννη Πέππα και Αρετή Μαργαρίτη - ″Γνωμοδότηση Τσοβόλα″, με σκοπό την σύνταξη αγωγών ενώπιον των αρμοδίων δικαστηρίων».
Αυτό σημαίνει ότι έχουν αναγνωρίσει τόσο την ύπαρξη οφειλών του ″CHL S.A.″ προς την δική μας ″Λουτράκι Α.Ε.″, με τα παρεπόμενα ποινικά αδικήματα, όσο και την ανάγκη διεκδίκησή τους. Υπ’ όψιν ότι στην σύνθεση του συγκεκριμένου διοικητικού συμβουλίου συμμετείχαν, είχαν υπερψηφίσει και είχαν ταχθεί υπέρ οι τότε πρώην δήμαρχοι Γιώργος Γκιώνης και Παύλος Παύλου.
13 Μαρτίου 2014, στην συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ″Λουτράκι Α.Ε.″, με την υπ’ αριθ. 19/3 - 2014 απόφαση της ″Τουριστική Λουτρακίου Α.Ε. - ΟΤΑ″ ομόφωνα το διοικητικό συμβούλιο αποδεχθεί τις εισηγήσεις των νομικών, αποφασίζει και πάλι σε πλήρη απαρτία ομόφωνα τον «διορισμό του οικονομοτεχνικού συμβούλου κ. Παναγιώτη Βρουστούρη, με ελάχιστη αμοιβή 5.000,00 € πλέον ΦΠΑ, με δικαίωμα αναθεώρησης της που θα εξαρτηθεί από τον όγκο της εργασίας, προκειμένου να εκπονήσει γνωμοδότηση με τα ποσά των αγωγών που απορρέουν από την Γνωμοδότηση - Εισήγηση του δικηγορικού γραφείου «Δ. Τσοβόλας και Συνεργάτες», κατά της Club Hotel Casino Loutraki S.A.
Εξουσιοδοτείται ο Πρόεδρος να υπογράψει τη σχετική σύμβαση».
Ουδέποτε, παρά την εν λόγω απόφαση ανετέθη στον Παναγιώτη Βρουστούρη να ξεκινήσει την οικονομοτεχνική πραγματογνωμοσύνη και να συντάξει την σχετική μελέτη για την υποβοήθηση των νομικών. Γιατί άραγε τρεις δήμαρχοι δεν ησάκουσαν τον έγκριτο νομικό της εταιρείας Γιώργο Λιάππη, που τους οδήγησε στην συγκεκριμένη κατεύθυνση με σκοπό να τους προστατέψει και να αποτρέψει όσο το δυνατόν τους κινδύνους που ελλόχευαν σε βάρος τους;
20 Μαρτίου 2017, η αναπληρώτρια του δημάρχου αντιδήμαρχος Οικονομικών Μαρία Πρωτοπαππά σε αγαστή συνεργασία με τον προϊστάμενό της Γιώργο Γκιώνη, φέρνουν την ″ενάτη ώρα″ -αν και γνώριζαν την διαδικασία περίπου πενήντα ημέρες- προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο την ειλημμένη απόφαση του δημάρχου να πραγματοποιηθεί πρόσθετη παρέμβαση υπέρ της κοινοπραξίας στο αίτημά της στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Κορίνθου για υπαγωγή της σε καθεστώς εξυγίανσης στο αρ. 106 β΄ του Πτωχευτικού Κώδικα.
Σε όλους είναι γνωστό τί διημείφθη στην συγκεκριμένη συνεδρίαση και πώς ο συνδυασμός του Γιώργου Γκιώνη με τους Μαρία Πρωτοπαππά, Παναγιώτη Πέτρου, Αθανάσιο Γεωργίου, Σωτήρη Νικολάου, Τάσο Σακελλαρίου, Σωτήρη Πέρρα, Κώστα Παντελέου, Σπύρο Ράττη, Σάκη Παπαθανασίου, Γιώργο Ρουμελιώτη, Γιώργο Στάμου, Φίλιππα Θυμή, Μιχάλη Θυμή, Ευάγγελο Βλάσση, Κωνσταντίνο Σπύρου και Σωτηρία Κορδαλή, υπερψήφισαν για την ομαλότητα στο εσωτερικό του συνδυασμού, άσχετα αν φορούσαν ένα τεράστιο «φέσι» στο ″CHCL″, προς όφελος των συμφερόντων των δύο Ισραηλινών μεγαλομετόχων Yigal Zilkha και Mosche Bublil, των οποίων η εταιρεία ανά πάσα ώρα και στιγμή θα διεκδικήσει από την κοινοπραξία λόγω αναγνώρισης ως πραγματικού ενός πλασματικού χρέους ύψους € 26,58 εκατ. Φυσικά, τον συνδυασμό του Γιώργου Γκιώνη στήριξε τότε ο επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης Παύλος Παύλου, μαζί με τα μέλη του συνδυασμού του Δημήτρη Πρωτονοτάριο και Χαράλαμπο Γεωργίου.
Υπενθυμίζεται ότι για την συγκεκριμένη υπόθεση ο έγκριτος νομικός Κορίνθου Περικλής Μπαλοδήμος με την υπ’ αριθ. 2627/27-09-2018 Αναφορά - Αίτηση Ελέγχου προσέφυγε στην Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κι όλα είναι ανοικτά να ξεκινήσει προανάκριση, όπως υποστηρίζουν κι άλλοι νομικοί κύκλοι της Κορίνθου με ερώτημα αν έχουν διαπραχθεί αδικήματα σε βαθμό κακουργήματος;
12 Νοεμβρίου 2018, το δημοτικό συμβούλιο για πρώτη φορά στην ιστορία των οικονομικών χρονικών υπερψηφίζει έναν ισολογισμό που δεν φέρει στοιχειωδώς υπογραφή ορκωτού λογιστή, η σύνταξή του βασίζεται σε ψευδή και μη ανταποκρινόμενα στην πραγματικότητα στοιχεία, αλλά οι ″πρόθυμοι για όλα″ και χάριν της ενότητας του συνδυασμού του Γιώργου Γκιώνη Μαρία Πρωτοπαππά, Παναγιώτης Πέτρου, Τάσος Σακελλαρίου, Σωτήρης Πέρρας, Σπύρος Ράττης, Σάκης Παπαθανασίου, Γιώργος Ρουμελιώτης, Γιώργος Στάμου, Φίλιππας Θυμής, Μιχάλης Θυμής, Ευάγγελος Βλάσσης, και Σωτηρία Κορδαλή, λένε «ναι» στην απαίτηση του αρχηγού τους, που μόνον «λαγό από το καπέλο» δεν έβγαλε κατά την κρίση του γράφοντος στην συγκεκριμένη συνεδρίαση για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, με τις αποκαλύψεις που αναδεικνύονταν κι άφηναν άφωνους τους παρευρισκομένους. Από την αξιωματική αντιπολίτευση υπερψήφισαν ο Παύλος Παύλου και Δημήτρης Πρωτονοτάριος, ενώ από τους υπόλοιπους συνδυασμούς της αντιπολίτευσης μόνον ο Θανάσης Μουζάκης. Ο τότε πρόεδρος του σώματος Παναγιώτης Πέτρου είχε συμπληρώσει τη δέσμευση: «Ότι έγινε σαφές ότι δεν δεσμευόμαστε κάτι στο μέλλον ότι μπορεί να αλλάξει κλπ. Μην έρθουμε μεθαύριο και πούμε ότι, ξέρετε, ψηφίσατε αυτό προχθές, άρα συνεχίζουμε, δεσμευόμαστε για κάτι. Προχωράμε και με βάση ότι δεν αμφισβητούμε τα ποσά τα οποία έχουμε πει».
Κανείς δεν γνωρίζει τι στοιχεία θα περιέχει ο ισολογισμός που θα προσκομισθεί κι αν έχουν ληφθεί υπόψιν οι παρατηρήσεις των έγκριτων νομικών Νίκου Λόη και Περικλή Μπαλοδήμου, όταν ξεκινήσει η συζήτηση της δυσβάσταχτης ″μετατροπής″ για τα συμφέροντα του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων και των πολιτών του.
Οι οκτώ λόγοι που συνιστούν «ξεπούλημα» την ″μετατροπή″
Αυτονόητο είναι ότι το ″CHL S.A.″ επιδιώκει έχοντας βρει εύφορο έδαφος, να προωθήσει με κάθε τρόπο την δυσβάσταχτη ″μετατροπή″ για τα συμφέροντα του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων και των πολιτών του, χωρίς να σέβεται στοιχειωδώς τις προβλέψεις του ″Ιδιωτικού Συμφωνητικού Κοινοπραξίας″, καθώς επίσης και τις κρίσιμες αποφάσεις που έχουν ληφθεί στο μεσοδιάστημα στο πλαίσιο του διαχειριστικού συμβουλίου του ″CHCL″.
Κατά συνέπεια η οποιαδήποτε απόφαση θα προσβληθεί με μεγάλη ευκολία όπως επισημαίνουν έγκυροι νομικοί κύκλοι, όταν παραβαίνει τις προβλέψεις του λεγόμενου ″κοινοπρακτικού″:
Επειδή δεν έχει πραγματοποιηθεί η ενδελεχής αποτίμηση της σημερινής κατάστασης του ″CHCL″, λαμβάνοντας υπόψη τις χρονιές ορόσημο του 2033 (38 έτη) και του 2045 (50 έτη).
Επειδή η σύνθεση του μετοχικού κεφαλαίου δεν θα προσδιορισθεί μετά από την ως προαναφερόμενη αποτίμηση, με τις μετοχές της ″Λουτράκι Α.Ε.″ να μην διαταράσσονται ως ποσοστό επί της σύνθεσης του μετοχικού κεφαλαίου, αλλά και σε καμία των περιπτώσεων να μην είναι δυνατή η μεταβίβαση μέρους ή ολοκλήρου του πακέτου των μετοχών.
Επειδή δεν έχει πραγματοποιηθεί ενδελεχής καταγραφή των υφιστάμενων χρεών, όσων δέχεται, αλλά και όσων δεν δέχεται ως υποχρεώσεις του και αμφισβητεί το ″CHL S.A.″
Επειδή το ″CHL S.A.″ δεν αναλαμβάνει να εξοφλήσει τα χρέη και υποχρεώσεις που έχει δημιουργήσει σύμφωνα με το κοινοπρακτικό και τις αποφάσεις του διαχειριστικού συμβουλίου.
Επειδή η ″μετατροπή″ σε ανώνυμη εταιρεία της κοινοπραξίας προωθείται από το ″CHL S.A.″ με μετακίλυση των σημερινών υποχρεώσεών του στην υπό «σύσταση» ανώνυμη εταιρεία.
Επειδή δεν εισφέρουν τα απαιτούμενα κεφάλαια κίνησης που πρέπει να διαθέτει μία εταιρεία κατά την σύστασή της.
Επειδή το ″CHL S.A.″ δεν έχει δεσμευθεί εγγράφως και με συμβολαιογραφική πράξη ότι ουδέποτε θα διεκδικήσει να εισπράξει τον «κουρεμένο μποναμά» των € 26,58 εκατ. («ακούρευτο» € 85 εκατ.) της Μαρίας Πρωτοπαππά.
Επειδή βρισκόμαστε περίπου εκατό ημέρες πριν την διενέργεια των δημοτικών εκλογών, η σημερινή δημοτική αρχή που έχει απωλέσει την πλειοψηφία ως συνδυασμός στο Δημοτικό Συμβούλιο, δεν μπορεί ηθικά να εισάγει προς συζήτηση τέτοιου είδους θέματα, άσχετα αν υποστηρίζεται και μόνον από την τριμελή αξιωματική αντιπολίτευση.
Για τους ως άνω λόγους υπάρχει η βούληση και ετοιμότητα άμεσης προσφυγής στην Δικαιοσύνη, έτσι ώστε να μπλοκαρισθεί κάθε προσπάθεια ″ξεπουλήματος″ των περιουσιακών στοιχείων του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων και των πολιτών του, που μας προικοδότησε το ελληνικό κράτος και η άδεια casino Λουτρακίου να ανήκει σε ειδικό καθεστώς.
Μετά την παράθεση όλων των προαναφερομένων στοιχείων, παρά το εύρος του κειμένου, κανείς δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων δεν μπορεί να ισχυρισθεί δεν γνώριζε και παρασύρθηκε…
Όλοι ανεξαιρέτως οι δημοτικοί σύμβουλοι, πρέπει να έχουν υπόψιν τους ότι όποιος υπερψηφίσει την δυσβάσταχτη ″μετατροπή″ με τους προαναφερόμενους όρους και προϋποθέσεις, θα το πράξει εν πλήρει συνειδήσει και γνώση, κατά την κρίση μου, συμβάλλοντας και προωθώντας το «ξεπούλημα» των συμφερόντων του δήμου Λουτρακίου και των πολιτών του.
Όποιος θέλει αλλαγή του υφιστάμενου σχήματος της κοινοπραξίας, ας υποβάλλει την πρότασή του, από την οποία πρώτα και πάνω απ’ όλους και όλα θα ευεργετείται και θα αναδεικνύονται ωφελημένοι ο Δήμος Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων και οι πολίτες του.
Υ. Γ.: Διευκρινίζεται προς πάσαν κατεύθυνση ότι ο γράφων είναι αναφανδόν υπέρμαχος της ύπαρξης και συνέχισης της λειτουργίας του Casino Λουτρακίου, προκειμένου να λειτουργήσει κάποια στιγμή ως «εφαλτήριο» τουριστικής ανάπτυξης, όχι μόνον για τον δήμο Λουτρακίου, αλλά την ευρύτερη περιοχή, με προσέλκυση υψηλού οικονομικού επιπέδου αλλοδαπών επισκεπτών. Υπεύθυνοι για την σημερινή αρνητική θέση του είναι κάποιοι που το έφεραν από πρώτο casino της Ευρώπης (λόγω οικονομικών αποτελεσμάτων βασιζόμενων στην εγχώρια αγορά) στην σημερινή κατάντια κι είναι τα ίδια πρόσωπα που ακουσίως ή εκουσίως έπαιξαν κι εξυπηρέτησαν τα συμφέροντα τρίτων κι όχι τα συμφέροντα της επιχείρησης, από την οποία απολάμβαναν διόλου ευκαταφρόνητες απολαβές.
* Ο Πάνος Ηλιακόπουλος είναι δημοσιογράφος και υποψήφιος δήμαρχος Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων.