Το εστιατόριο του Λουτρακίου που τιμήθηκε με βραβείο από την Booking

Το Εστιατόριο Πανόραμα στο Λουτράκι, τιμήθηκε πρόσφατα με το βραβείο Guest Review Award 2018 από την Booking.com, για την επίτευξη κορυφαίων βαθμολογιών για τις υπηρεσίες του.

 

Τα βραβεία Guest Review Awards τιμούν την αριστεία και δίνονται σε εγκαταστάσεις που επιτυγχάνουν σταθερά εξαιρετικές κριτικές επισκεπτών στην ιστοσελίδα. Με περισσότερα από 100 εκατομμύρια σχόλια στο Booking.com, τεράστιες ποσότητες δεδομένων αναλύονται για να εξασφαλιστεί ότι οι επιχειρήσεις που προσφέρουν στους επισκέπτες τους τις καλύτερες εμπειρίες λαμβάνουν και την αναγνώριση που τους αξίζει. Στην ιστοσελίδα εμφανίζονται μόνο επαληθευμένα σχόλια και μια ειδική ομάδα εξυπηρέτησης πελατών διασφαλίζει ότι μόνο τα αποτελέσματα των πραγματικών επισκεπτών που έχουν διαμείνει σε μία εγκατάσταση περιλαμβάνονται.

 

Ένα βραβείο Guest Review Award αποστέλλεται σε οποιαδήποτε επιχείρηση στην Booking.com με μέσο όρο βαθμολογίας 8 ή παραπάνω και το Neptune Hotels πέτυχε μια συνολική βαθμολογία 9,1 με ανώτερο όριο το 10.

 

Σας ευχαριστούμε όλους για τα θετικά σας σχόλια μετά την επίσκεψη σας στο εστιατόριο μας ! Συνεχίζουμε με συνέπεια, ποιότητα και μεράκι για την ακόμα καλύτερη εξηπηρέτηση σας, ήταν το σχόλιο από την ιδιοκτήτρια του εστιατορίου στην επίσημη σελίδα της επιχείρησης στο facebook.

 

 

Το μήνυμα του αντιπροέδρου του τμήματος Partner & Customer Services στην Booking.com.

 

Ένα πραγματικά καλό σχόλιο μοιάζει με ευχαριστήριο σημείωμα που μπορεί να διαβάσει όλος ο κόσμος. Το 2018, εντυπωσιάσατε τους επισκέπτες σας σε τέτοιο βαθμό που σας ευχαρίστησαν ξανά και ξανά.

 

Πλέον, η βαθμολογία σχολίων του καταλύματός σας είναι από τις υψηλότερες στην Booking.com.

 

Γι' αυτό, είναι τιμή μας να σας απονείμουμε το βραβείο Guest Review Award της Booking.com για το 2018! Από όλους εμάς στην Booking.com, συγχαρητήρια!

 

Η κατάκτηση του Guest Review Award, είναι σημαντικό επίτευγμα. Σημαίνει ότι προσφέρετε στους επισκέπτες σας εξαιρετική εμπειρία διαμονής που δεν μπορεί παρά να είναι αποτέλεσμα της αγάπης, αφοσίωσης σε αυτό που κάνετε και σκληρής δουλειάς. Για να αναδείξετε την επιτυχία αυτή, σας προτείνουμε να τοποθετήσετε το Guest Review Award στο κατάλυμά σας και να το μοιραστείτε στο Ίντερνετ, χρησιμοποιώντας το hashtag # GuestsLoveUs.

 

Είμαστε περήφανοι για τη συνεργασία μας και όπως και τόσοι επισκέπτες θέλουμε κι εμείς να σας ευχαριστήσουμε με τη σειρά μας.

 

Ευχόμαστε καλή συνέχεια και πάντα επιτυχίες στην κοινή μας πορεία.

 

Με τους θερμούς μου χαιρετισμούς

 

James Waters

Vice President of Partner and Customer Services

Booking.com