«Αν πράγματι ενδιαφερόσασταν για την ουσία του θέματος, θα είχατε διαπιστώσει ότι το συγκεκριμένο γκράφιτι στο οποίο αναφέρεστε αναπαριστά το ουράνιο τόξο και όχι τη σημαία της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας. Θα είχατε δηλαδή, προσέξει, μετρήσει να πω, ότι το γκράφιτι έχει επτά χρώματα, όπως άλλωστε έχει και το ουράνιο τόξο. Όπως θα έπρεπε να γνωρίζετε ή με τις αγωνίες που φαίνεται ότι έχετε να έχετε ψάξει, ότι η σημαία των ΛΟΑΤΚΙ έχει μόνο έξι χρώματα».
Τα παραπάνω είπε στη Βουλή η υφυπουργός παιδείας Δόμνα Μιχαηλίδου, κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης του Προέδρου της Κ.Ο. «ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ» και Βουλευτή Βασ. Στίγκα, με θέμα «Προπαγάνδα υπέρ της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας σε Δημοτικό Σχολείο».
Η Δ. Μχαηλίοδυ προέτρεψε τον Βασ. Στίγκα να κάνει " μια βόλτα έξω από τα σχολεία όλης της χώρας, μια βόλτα σε μαγαζιά με σχολικά είδη, μια βόλτα σε μέρη που έχουν γενικότερα σχολικά αξεσουάρ, έτσι ώστε να αντιληφθείτε και ο ίδιος την άρρηκτη σχέση μεταξύ του ουράνιου τόξου και της παιδικότητας".
Για εμάς, σχολίασε η υφ. Παιδείας, εθνικό είναι το συμπεριληπτικό και εθνική είναι η παιδεία που συμπεριλαμβάνει καθεμία και καθέναν. Εθνική είναι η παιδεία που συμπεριλαμβάνει κάθε παιδί μας.
Αν κάποιο Δημοτικό Σχολείο, κάποιο Νηπιαγωγείο, τόνισε η Δ. Μιχαηλίδου, αποφασίζει να αποτυπώσει το ουράνιο τόξο ή οποιοδήποτε άλλο σημείο της παιδικότητα σε αυτό, εμείς δεν θα έχουμε να πούμε τίποτα.
Ο Β. Στίγκας στη δευτερολογία του απευθυνόμενος στηνν υφ. Παιδείας, μεταξύ άλλων , τόνισε:
«Δεν ξέρω εσείς σε τι σχολείο πήγατε. Εγώ πήγα σε ένα απλό σχολείο, το οποίο δεν είχε ούτε κάγκελα ούτε μάντρες ούτε τίποτα. Είχε όμως φιλοπατρία, είχε μάθηση. Μέσα στην αίθουσα του σχολείου που πήγα, γιατί απ’ έξω πατάγαμε σε λάσπες για να μπούμε στις αίθουσες, είχε ελληνικές σημαίες παντού, είχε στους τοίχους τους ήρωες της Ελληνικής Επαναστάσεως, τον Ιωάννη Μεταξά και άλλους ήρωες. Το καταλάβατε; Αυτά είναι τα χρώματα, αυτές είναι οι εικόνες που πρέπει να έχει ένα παιδί. Πίσω σας είναι η ελληνική σημαία. Γιατί δεν έβαψαν το μπαλκόνι στα χρώματα της ελληνικής σημαίας; Τι σύμπτωση; Τι σύμπτωση; ».