Ο τουρισμός στην Κόρινθο- Το σχέδιο του Δήμου

Ο Δήμος Κορινθίων ενέκρινε το πρόγραμμα επικοινωνιακής πολιτικής του δήμου.

 

 

Το πρόγραμμα σε σχέση με τον τουρισμό και τον πολιτισμό περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:

 

Τουρισμός

 

-Δημιουργία Ηλεκτρονικού Τουριστικού Οδηγού μέσω πλατφόρμας για ηλεκτρονικές συσκευές, που έχει ως στόχο να αποτελέσει τον επίσημο ψηφιακό τουριστικό οδηγό για τον Δήμο Κορινθίων. Το οπτικοαουστικό υλικό είναι ουσιώδες για την προβολή κάθε προορισμού, αφού τόσο στα εργαλεία της παραδοσιακής διαφήμισης, όσο και στα νέα ψηφιακά εργαλεία όπως είναι οι ιστοσελίδες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το κατάλληλο, τεχνικά καλαίσθητο και ελκυστικό οπτικοαουστικό υλικό, είναι το «κλειδί» για την αποτελεσματική προώθηση του μηνύματός .Ο επισκέπτης θα έχει την δυνατότητα να γνωρίσει, να εξερευνήσει και να περιπλανηθεί στα αξιοθέατα και τις δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα εντός του Δήμου Κορινθίων και θα έχει την δυνατότητα να συγκρίνει να διαλέξει καταλύματα και χώρους εστίασης για τις εξορμήσεις και τις διακοπές του.

 

-Φιλοξενία τουριστικών φορέων και ειδικών δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το Εξωτερικό

 

-Διοργάνωση ημερίδων και εκδηλώσεων. Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή του τόπου, επιβάλλει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ορισμένων θεματικών εκδηλώσεων και ημερίδων. Συνεπεία αυτού εγκρίθηκε η διοργάνωση πολιτιστικών, μουσικών, εικαστικών εκθέσεων και διαφόρων άλλων εκδηλώσεων που προάγουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής με στόχευση τη στήριξη και ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την επιμήκυνση της περιόδου, καθώς και η οργάνωση εκδηλώσεων με έμφαση στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού όπως πεζοπορία, καταδύσεις και αναρρίχηση, κυρίως σε μήνες χαμηλής επισκεψιμότητας.

 

-Δημιουργία press kit .Για την υποστήριξη όλων των δράσεων προβολής αξιολογείται το υπάρχον δημιουργικό υλικό και γίνονται επανεκτυπώσεις ή παραγωγές νέων υλικών όπως είναι οι χάρτες σε σύγχρονη μορφή είτε και σε ηλεκτρονική μορφή.

 

Στα νέα έντυπα υπάρχει όσο το δυνατό ισορροπημένη παρουσίαση των προορισμών και των προσφερόμενων προϊόντων. Στο έντυπο θα πρέπει να αναγράφεται εμφανώς η ιστοσελίδα, η οποία αποτελεί το βασικό εργαλείο από το οποίο θα μπορεί να αντλεί περισσότερες πληροφορίες ο ενδιαφερόμενος ενώ θα διανέμεται σε όλα τα ξενοδοχεία, καταλύματα  και εκθέσεις.

 

O τουρισμός στην Κόρινθο

 

-Ανάθεση για τη δημιουργία Ανάλυσης και Σχεδίου Μάρκετινγκ του τουριστικού προϊόντος προορισμού & δημιουργική στρατηγική & master plan προώθησης του Δήμου Κορινθίων. Αντικείμενο του έργου θα είναι η εξέταση και η ανάλυση με βάση τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προορισμού, μετά και από την αναγνώριση και ανάλυση των τουριστικών υποδομών και δυνατοτήτων του προορισμού , η συγκέντρωση των χαρακτηριστικών που μπορούν να συντελέσουν στην δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας και πρότασης αξίας για τον προορισμό, καθώς και η ανάλυση των κυριότερων ισχυρών και αδύναμων σημείων του.

 

-Ορισμός των ελκυστικότερων αγορών στόχων και τμημάτων αγοράς, με βάση την προσδοκώμενη κερδοφορία και σε σχέση με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων του προορισμού σχεδιασμός και  προσδιορισμός επικοινωνιακών και προωθητικών ενεργειών.

 

-Η παρουσίαση των εμπειριών που ανταποκρίνονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προορισμού, τους στόχους και την ελκυστικότητα του τμήματος αγοράς που απευθύνονται. Σκοπός της ενέργειας είναι η  σύνθεση του βασικού τουριστικού προϊόντος του προορισμού, η ανταγωνιστική του ταυτότητα, η δημιουργία του κεντρικού μηνύματος διαφοροποίησης, η δημιουργική πλατφόρμα και το σχέδιο ενεργειών προβολής που θα το καθιστούν ελκυστικό και ανταγωνιστικό στις ομάδες στόχους.

 

-Σύναψη σύμβασης εργασίας με τίτλο “Σύναψη σύμβασης, για τον σχεδιασμό Κέντρου Ψηφιακής Προβολής, της σήμανσης μνημείων, δημιουργίας και εγκατάστασης σημάνσεων”

 

Πολιτισμός

 

Διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων και προμήθεια έντυπου υλικού των  εκδηλώσεων πολιτιστικού περιεχομένου που διοργανώνει ο Δήμος και οι οποίες προβάλουν και αναδεικνύουν την πολιτιστική κληρονομιά και την παράδοση της περιοχής.

 

tornosnews.gr